Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248521

Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize


Erceg, Karlo
Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1248521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize
(Analysis of the Volkswagen brand image after the emission crisis)

Autori
Erceg, Karlo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
30.09

Godina
2022

Stranica
131

Mentor
Vidić, Gabrijela

Ključne riječi
Volkswagen ; automobilska industrija ; emisijska kriza ; imidž marke
(Volkswagen ; automotiv industry ; emission scandal ; brand image)

Sažetak
Ovim se radom pruža uvid u elemente i koncept marke, važnost imidža marke i načina na koji ju kupci percipiraju kao bitan čimbenik uspješnog poslovanja. Automobilska industrija predstavlja jednu od najznačajnijih industrija na svijetu, pa tako i u Njemačkoj. Volkswagen grupa, kojoj pripada i istoimena marka, najveći je proizvođač automobila na svijetu. VW grupa tržišni je lider s dugom tradicijom, kulturom i stabilnošću poslovanja. Lojalnost određenoj marki može se i smanjiti što potvrđuje najveći emisijski skandal, odnosno kriza u automobilskoj industriji 2015., koja će ostati još dugo zapamćena zbog svojih posljedica. Imidž marke u očima javnosti i kupaca igra veću ulogu no ikad te se ne smije zanemariti, osobito u kriznim vremenima. Provedeno istraživanje ispituje sociodemografske čimbenike, potrošačke navike te osobne osjećaje kako bi se utvrdio utjecaj emisijske krize na imidž marke Volkswagen.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Gabrijela Vidić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Erceg, Karlo
Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
Erceg, K. (2022) 'Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize', diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Erceg, Karlo}, year = {2022}, pages = {131}, keywords = {Volkswagen, automobilska industrija, emisijska kriza, imid\v{z} marke}, title = {Analiza imid\v{z}a Volkswagena nakon emisijske krize}, keyword = {Volkswagen, automobilska industrija, emisijska kriza, imid\v{z} marke}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Erceg, Karlo}, year = {2022}, pages = {131}, keywords = {Volkswagen, automotiv industry, emission scandal, brand image}, title = {Analysis of the Volkswagen brand image after the emission crisis}, keyword = {Volkswagen, automotiv industry, emission scandal, brand image}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font