Pregled bibliografske jedinice broj: 1248521
Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize
Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1248521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize
(Analysis of the Volkswagen brand image after the
emission crisis)
Autori
Erceg, Karlo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2022
Stranica
131
Mentor
Vidić, Gabrijela
Ključne riječi
Volkswagen ; automobilska industrija ; emisijska kriza ; imidž marke
(Volkswagen ; automotiv industry ; emission scandal ; brand image)
Sažetak
Ovim se radom pruža uvid u elemente i koncept marke, važnost imidža marke i načina na koji ju kupci percipiraju kao bitan čimbenik uspješnog poslovanja. Automobilska industrija predstavlja jednu od najznačajnijih industrija na svijetu, pa tako i u Njemačkoj. Volkswagen grupa, kojoj pripada i istoimena marka, najveći je proizvođač automobila na svijetu. VW grupa tržišni je lider s dugom tradicijom, kulturom i stabilnošću poslovanja. Lojalnost određenoj marki može se i smanjiti što potvrđuje najveći emisijski skandal, odnosno kriza u automobilskoj industriji 2015., koja će ostati još dugo zapamćena zbog svojih posljedica. Imidž marke u očima javnosti i kupaca igra veću ulogu no ikad te se ne smije zanemariti, osobito u kriznim vremenima. Provedeno istraživanje ispituje sociodemografske čimbenike, potrošačke navike te osobne osjećaje kako bi se utvrdio utjecaj emisijske krize na imidž marke Volkswagen.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija