Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248486

Psihološka potpora razvoju darovite djece u digitalnom okruženju


Hrle Čorak, Alisa
Psihološka potpora razvoju darovite djece u digitalnom okruženju, 2021., diplomski rad, diplomski, Zadar


CROSBI ID: 1248486 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Psihološka potpora razvoju darovite djece u digitalnom okruženju
(Psychological support for the development of gifted children in the digital environment)

Autori
Hrle Čorak, Alisa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zadar

Datum
08.02

Godina
2021

Stranica
49

Mentor
Klarin, Mira

Ključne riječi
darovitost, djeca, obrazovni sustav, digitalno okruţenje
(giftedness, children, education system, digital environment)

Sažetak
Darovitost pojedinaca predstavlja veliki potencijal za svako društvo i priliku da pojedinac obogati to društvo na gospodarskom, kulturnom, znanstvenom ili bilo kojem drugom podruĉju ljudskog djelovanja. Ona predstavlja sposobnost pojedinca da uz određen trud i zalaganje postiže iznadprosječne rezultate. Zadaća svakog modernog društva je da darovitost pojedinca iskoristi kako bi on tijekom svog života dao maksimum od sebe, kako prema društvu tako i u ispunjenju vlastitih težnji i očekivanja. Kod djece je darovitost osobito važna jer velika sposobnost učenja i mašta svojstvena djeci omogućuje nastanak mnogih idejnih rješenja do kojih bi odrasli teško došli zbog svojih znanja i predrasuda. Često se u znanstvenim krugovima kaže da je otvorenost uma i preispitivanje svih znanstvenih autoriteta i dogmi najbolji put do najvećih otkrića. Stoga je važno u što ranijoj dobi prepoznati darovito dijete te mu omogućiti što brži i kvalitetniji napredak u stjecanju znanja i kompetencija. Uloga obrazovnog sustava u prepoznavanju, praćenju i pomoći darovitoj djeci je ogromna. Za razliku od roditelja, koji su u pravilu subjektivni kod vrednovanja djetetovih potencijala, obrazovni sustav moţe puno objektivnije sagledati stvarne sposobnosti djeteta. Učitelji mogu prepoznati darovito dijete po mnogim osobinama, kao što su: iznadprosječnu moć shvaćanja, rasuđivanja i stjecanja predodžbi, velika moć uopćavanja i uviđanja veza i odnosa, shvaćanja znaĉenja, velika intelektualna znatiţelja, sposobnost samostalnog rada, velika moć zapaţanja, ustrajnost u rješavanju problema i slično. Zahvaljujući trudu i entuzijazmu nastavnog osoblja, ali prije svega sustavnom pristupu obrazovnog sustava, moguće je stvoriti kreativne pojedince koji će biti nositelji napretka društva u gospodarskom, znanstvenom, umjetničkom, sportskom ili bilo kojem drugom području ljudskog djelovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Mira Klarin (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrle Čorak, Alisa
Psihološka potpora razvoju darovite djece u digitalnom okruženju, 2021., diplomski rad, diplomski, Zadar
Hrle Čorak, A. (2021) 'Psihološka potpora razvoju darovite djece u digitalnom okruženju', diplomski rad, diplomski, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrle \v{C}orak, Alisa}, year = {2021}, pages = {49}, keywords = {darovitost, djeca, obrazovni sustav, digitalno okru\c{t}enje}, title = {Psiholo\v{s}ka potpora razvoju darovite djece u digitalnom okru\v{z}enju}, keyword = {darovitost, djeca, obrazovni sustav, digitalno okru\c{t}enje}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrle \v{C}orak, Alisa}, year = {2021}, pages = {49}, keywords = {giftedness, children, education system, digital environment}, title = {Psychological support for the development of gifted children in the digital environment}, keyword = {giftedness, children, education system, digital environment}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font