Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248464

Vršnjačko nasilje i određeni indikatori dobrobiti kod učenika rane školske dobi


Tahija, Katarina
Vršnjačko nasilje i određeni indikatori dobrobiti kod učenika rane školske dobi, 2019., diplomski rad, diplomski, Zadar


CROSBI ID: 1248464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vršnjačko nasilje i određeni indikatori dobrobiti kod učenika rane školske dobi
(Peer violence and certain well-being indicators in early school-age students)

Autori
Tahija, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zadar

Datum
17.09

Godina
2019

Stranica
77

Mentor
Klarin, Mira

Ključne riječi
vršnjačko nasilje, žrtva vršnjačkog nasilja, počinitelj vršnjačkog nasilja, indikatori dobrobiti, anksioznost, samopoštovanje, školsko postignuće, rana školska dob
(peer violence, a victim of peer violence, a bully of peer violence, well-being indicators, anxiety, self-esteem, school achievement, early school-age student)

Sažetak
Vršnjačko nasilje sinonim je za psihološko, emocionalno, socijalno i tjelesno uznemiravanje djeteta prilikom čega dolazi do poteškoća u samoobrani. Cilj ovog diplomskog rada je ispitati odnos vršnjačkog nasilja i dobrobiti učenika rane školske dobi, točnije anksioznosti, samopoštovanja i školskog postignuća. Analizom podataka prikupljenih Skalom vršnjačkog nasilja, Skalom anksioznosti za djecu i Coopersmithovim upitnikom samopoštovanja u dvije osnovne škole i pripadajućim područnim školama te na uzorku od ukupno 193 sudionika istraživanja, došlo se do zaključka kako postoji izloženost vršnjačkom nasilju kod učenika rane školske dobi, kako postoje razlike s obzirom na dob te kako postoji povezanost između izloženosti vršnjačkom nasilju i navedenih indikatora dobrobiti. Hipoteze u kojima se pretpostavlja da su učenici gradske osnovne škole izloženiji vršnjačkom nasilju od učenika područnih osnovnih škola te da su djevojčice izloženije vršnjačkom nasilju, nisu potvrđene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Mira Klarin (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tahija, Katarina
Vršnjačko nasilje i određeni indikatori dobrobiti kod učenika rane školske dobi, 2019., diplomski rad, diplomski, Zadar
Tahija, K. (2019) 'Vršnjačko nasilje i određeni indikatori dobrobiti kod učenika rane školske dobi', diplomski rad, diplomski, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tahija, Katarina}, year = {2019}, pages = {77}, keywords = {vr\v{s}nja\v{c}ko nasilje, \v{z}rtva vr\v{s}nja\v{c}kog nasilja, po\v{c}initelj vr\v{s}nja\v{c}kog nasilja, indikatori dobrobiti, anksioznost, samopo\v{s}tovanje, \v{s}kolsko postignu\'{c}e, rana \v{s}kolska dob}, title = {Vr\v{s}nja\v{c}ko nasilje i odre\djeni indikatori dobrobiti kod u\v{c}enika rane \v{s}kolske dobi}, keyword = {vr\v{s}nja\v{c}ko nasilje, \v{z}rtva vr\v{s}nja\v{c}kog nasilja, po\v{c}initelj vr\v{s}nja\v{c}kog nasilja, indikatori dobrobiti, anksioznost, samopo\v{s}tovanje, \v{s}kolsko postignu\'{c}e, rana \v{s}kolska dob}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tahija, Katarina}, year = {2019}, pages = {77}, keywords = {peer violence, a victim of peer violence, a bully of peer violence, well-being indicators, anxiety, self-esteem, school achievement, early school-age student}, title = {Peer violence and certain well-being indicators in early school-age students}, keyword = {peer violence, a victim of peer violence, a bully of peer violence, well-being indicators, anxiety, self-esteem, school achievement, early school-age student}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font