Pregled bibliografske jedinice broj: 1248429
Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja
Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja
(The use of social networks in branding process)
Autori
Prce, Anamarija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
24.09
Godina
2018
Stranica
69
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
brend, potrošači, Interbrand, mekosustav, Age of You, društvene mreže, brending na društvenim mrežama, Instagram, stopa angažmana, influenceri
(brand, consumers, Interbrand, mecosystem, Age of You, social networks, branding on social networks, Instagram, engagement rate, influencers)
Sažetak
U ovom diplomskom radu obrađena je tema korištenja društvenih mreža u brendingu. U današnjem digitalnom dobu brendovi i potrošači su jednako okrenuti internetu. Brendovi sve više koriste društvene mreže poput Facebooka i Instagrama da bi promovirali svoje proizvode i došli do svoje publike. Brendovi su danas neophodni u ljudskim životima te ih ljudi prate i na društvenim mrežama. Brendovima se, povećanjem sljedbenika, broja posjeta objava i komentara, povećava angažman, što je vrlo korisno za uspješnu poslovnu strategiju. Osim što brinu o angažmanu na društvenim mrežama, brendovi njeguju i komunikaciju sa svojim sljedbenicima koja je vrlo važan čimbenik jer se tako stvaraju dublji odnosi sa sljedbenicima. Jedna od najpopularnijih društvenih mreža je Instagram koja je u zadnjih godina dana iznjedrila i nekoliko uspješnih brendova koji počivaju na upadljivom vizualnom sadržaju, koji je prema posljednjim trendovima obogaćen i informacijama o proizvodima prikazanima na fotografiji. Drugi trendovi koje je pokrenuo Instagram jesu influenceri, utjecajne osobe koje brendovi koriste kako bi uspješno promovirali svoje proizvode i povećali angažman, rast i na kraju najvažnije, prodaju. Osim ovog trenda, najnoviji je Instagram TV, koji, iako je tek u začetku, ima ogromnu perspektivu po pitanju poslovanja brendova. Zbog iznimno jednostavnog korištenja, on bi mogao postati uvelike koristan za brending, primjerice za promoviranje putem videozapisa koji sadrže upute kako koristiti pojedini proizvod. Budući da Instagram ima najveću perspektivu po pitanju brendinga, uspjeh na ovoj društvenoj mreži uvelike će ovisiti o komunikaciji sa sljedbenicima i mudrom osmišljavanju pravog vizualnog sadržaja. Važan podatak za brendove na društvenim mrežama jest stopa angažmana koja pomaže u daljnjoj strategiji poslovanja, a uključuje broj komentara te broj „sviđanja“ na objavama. Kvalitetna stopa angažmana može pomoći kompanijama u poduzimanju daljnjih koraka u poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti