Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248416

Proces brendiranja u automobilskoj industriji


Labus, Ante
Proces brendiranja u automobilskoj industriji, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proces brendiranja u automobilskoj industriji
(Branding Process in the Automotive Industry)

Autori
Labus, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
24.09

Godina
2018

Stranica
74

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
brend, lojalnost, menadžment odnosa s potrošačima (CRM), automobilska industrija, globalno tržište, trendovi u autoindustriji
(brand, loyalty, customer relationship management (CRM), automotive industry, global market)

Sažetak
U ovom je radu istražen proces brendiranja u automobilskoj industriji, kreiranje lojalnih kupaca i održavanje odnosa s njima u tom sektoru. U današnje vrijeme razvoj održivog brenda postao je prioritet svake kompanije i njenog marketinškog odjela. Ono podrazumijeva kreiranje i primjenu svih aktivnosti marketinga kako bi se izgradili snažni, kvalitetni i održivi brendovi, a sve s ciljem maksimalizacije njihove vrijednosti. Kako je brendiranje iznimno razgranat proces u kojemu se donose brojne odluke i strategije predmet istraživanja ovog rada su i svi oni principi koji se preporučuju prilikom izgradnje uspješnog brenda. Automobilska industrija jedna je od najvećih i najvažnijih industrija u svijetu, a automobilske se kompanije ubrajaju među najsnažnije i najveće svjetske kompanije. Specifičnost automobilske industrije je što svake godine bilježi sve veći napredak. U kratkom vremenu modeli postaju zastarjeli i zamijenjeni automobilima koji imaju nove karakteristike, funkcije i dizajn. Budući da brend sam po sebi nije dovoljan da poluči neki značajniji uspjeh, u radu je istražena i uloga kupaca odnosno razvoj programa lojalnosti kako bi se uspostavili dugoročni odnosi s istima. Kako stupanj zadovoljstva ostvaren prilikom prve kupovine utječe na odluku o ponovnoj kupnji istražene su i aktivnosti brenda u stvaranju lojalnosti kupca nakon procesa kupnje (CRM).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Labus, Ante
Proces brendiranja u automobilskoj industriji, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Labus, A. (2018) 'Proces brendiranja u automobilskoj industriji', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Labus, Ante}, year = {2018}, pages = {74}, keywords = {brend, lojalnost, menad\v{z}ment odnosa s potro\v{s}a\v{c}ima (CRM), automobilska industrija, globalno tr\v{z}i\v{s}te, trendovi u autoindustriji}, title = {Proces brendiranja u automobilskoj industriji}, keyword = {brend, lojalnost, menad\v{z}ment odnosa s potro\v{s}a\v{c}ima (CRM), automobilska industrija, globalno tr\v{z}i\v{s}te, trendovi u autoindustriji}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Labus, Ante}, year = {2018}, pages = {74}, keywords = {brand, loyalty, customer relationship management (CRM), automotive industry, global market}, title = {Branding Process in the Automotive Industry}, keyword = {brand, loyalty, customer relationship management (CRM), automotive industry, global market}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font