Pregled bibliografske jedinice broj: 1248416
Proces brendiranja u automobilskoj industriji
Proces brendiranja u automobilskoj industriji, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces brendiranja u automobilskoj industriji
(Branding Process in the Automotive Industry)
Autori
Labus, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
24.09
Godina
2018
Stranica
74
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
brend, lojalnost, menadžment odnosa s potrošačima (CRM), automobilska industrija, globalno tržište, trendovi u autoindustriji
(brand, loyalty, customer relationship management (CRM), automotive industry, global market)
Sažetak
U ovom je radu istražen proces brendiranja u automobilskoj industriji, kreiranje lojalnih kupaca i održavanje odnosa s njima u tom sektoru. U današnje vrijeme razvoj održivog brenda postao je prioritet svake kompanije i njenog marketinškog odjela. Ono podrazumijeva kreiranje i primjenu svih aktivnosti marketinga kako bi se izgradili snažni, kvalitetni i održivi brendovi, a sve s ciljem maksimalizacije njihove vrijednosti. Kako je brendiranje iznimno razgranat proces u kojemu se donose brojne odluke i strategije predmet istraživanja ovog rada su i svi oni principi koji se preporučuju prilikom izgradnje uspješnog brenda. Automobilska industrija jedna je od najvećih i najvažnijih industrija u svijetu, a automobilske se kompanije ubrajaju među najsnažnije i najveće svjetske kompanije. Specifičnost automobilske industrije je što svake godine bilježi sve veći napredak. U kratkom vremenu modeli postaju zastarjeli i zamijenjeni automobilima koji imaju nove karakteristike, funkcije i dizajn. Budući da brend sam po sebi nije dovoljan da poluči neki značajniji uspjeh, u radu je istražena i uloga kupaca odnosno razvoj programa lojalnosti kako bi se uspostavili dugoročni odnosi s istima. Kako stupanj zadovoljstva ostvaren prilikom prve kupovine utječe na odluku o ponovnoj kupnji istražene su i aktivnosti brenda u stvaranju lojalnosti kupca nakon procesa kupnje (CRM).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija