Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248412

Poslovne strategije vodećih brodarskih kompanija


Klanac, Lea
Poslovne strategije vodećih brodarskih kompanija, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248412 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovne strategije vodećih brodarskih kompanija
(Business Strategies of Leading Shipping Companies)

Autori
Klanac, Lea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
24.09

Godina
2018

Stranica
70

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
brodarski prijevoznici, strategije, globalizacija, tržišna pozicija, MOL grupa
(ship companies, strategies, globalization, market position, MOL Group)

Sažetak
Brodarska industrija prolazi kroz mnoge promjene i krize u zadnjim godinama, pa su brodarski prijevoznici morali pronaći odgovarajući način kako preživjeti u uvjetima krize i globalnih promjena. Brodarski prijevoznici su stoga modernizirali svoja poslovanja i u poslovanje implementirali mnoge strategije koje ih čine vodećima u okruženju u kojem posluju. Upravo oni čine industriju koja ima globalni karakter i povezuje tržišta i ljude diljem svijeta, čemu u prilog ide činjenica da se najviše prijevoza obavlja upravo ovim prijevoznim sredstvom. Stoga, ovaj rad opisuje koje su glavne karakteristike brodarskih prijevoznika i što ih čini vodećima. Osim toga, prikazane su najvažnije strategije sa njihovim glavnim elementima te koja je strategija povoljnija za bolji tržišni položaj u odnosu na konkurenciju. Slijedom toga, opisane su glavne znaĉajke opstanka na pomorskom tržištu i primjer MOL grupe kao jedne od vodećih brodarskih kompanija u svijetu sa dugom tradicijom poslovanja na brodarskom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Klanac, Lea
Poslovne strategije vodećih brodarskih kompanija, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Klanac, L. (2018) 'Poslovne strategije vodećih brodarskih kompanija', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Klanac, Lea}, year = {2018}, pages = {70}, keywords = {brodarski prijevoznici, strategije, globalizacija, tr\v{z}i\v{s}na pozicija, MOL grupa}, title = {Poslovne strategije vode\'{c}ih brodarskih kompanija}, keyword = {brodarski prijevoznici, strategije, globalizacija, tr\v{z}i\v{s}na pozicija, MOL grupa}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Klanac, Lea}, year = {2018}, pages = {70}, keywords = {ship companies, strategies, globalization, market position, MOL Group}, title = {Business Strategies of Leading Shipping Companies}, keyword = {ship companies, strategies, globalization, market position, MOL Group}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font