Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248400

Utjecaj filmske industrije na razvoj turističke destinacije


Dejanović, Magdalena
Utjecaj filmske industrije na razvoj turističke destinacije, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248400 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj filmske industrije na razvoj turističke destinacije
(The influence of the film industry on the development of tourist destinations)

Autori
Dejanović, Magdalena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
30.10

Godina
2018

Stranica
65

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
film, filmski turizam, imidž turističke destinacije, filmska destinacija, Hrvatska, Novi Zeland, Irska, Sjeverna Irska
(film, film tourism, tourism destination image, film destination, Croatia, New Zealand, Ireland, Northern Ireland)

Sažetak
Rad proučava uzroke, evoluciju, značajke i doprinose filmskog turizma. Autorica daje povijesni pregled filma kako bi čitatelja uvela u evoluciju fenomena filmskog turizma koji se razvijao paralelno s kinematografijom. Istaknuta je potreba za potpunom posvećenosti svih interesno-utjecajnih skupina u zemlji kako bi ovaj fenomen uzeo što veći zamah što bi se na kraju reflektiralo na gospodarstvo te države. Čimbenici na temelju kojih individua odlučuje o izboru destinacije, što ju pokreće i koliko vremena je potrebno da se minimalizira utjecaj filma kao faktora pri izboru destinacije objašnjeno je u poglavlju o filmskom turistu. Postavlja se i pitanje koliko filmskih turista su namjerni filmski turisti kojima je primarni ili pak isključivi cilj posjet lokacijama snimanja filma. Rad proučava film kao sredstvo unapređenja turističke destinacije, kao i konfuziju koja se javlja kada film stvori u svijesti gledatelja krivu sliku o destinaciji tj. iluziju o destinaciji. U završnom dijelu rada obrađena je uspješnost filmskog turizma na primjeru četiri države – Hrvatske, Novog Zelanda, Irske i Sjeverne Irske. Svaka od navedenih zemalja bila je domaćin većeg broja filmskih uspješnica, a kako ih je koja iskoristila te koje potencijale još posjeduje prikazano je na samom kraju rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Filmska umjetnost (filmske, elektroničke i medijske umjetnosti pokretnih slika)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Dejanović, Magdalena
Utjecaj filmske industrije na razvoj turističke destinacije, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Dejanović, M. (2018) 'Utjecaj filmske industrije na razvoj turističke destinacije', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dejanovi\'{c}, Magdalena}, year = {2018}, pages = {65}, keywords = {film, filmski turizam, imid\v{z} turisti\v{c}ke destinacije, filmska destinacija, Hrvatska, Novi Zeland, Irska, Sjeverna Irska}, title = {Utjecaj filmske industrije na razvoj turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {film, filmski turizam, imid\v{z} turisti\v{c}ke destinacije, filmska destinacija, Hrvatska, Novi Zeland, Irska, Sjeverna Irska}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dejanovi\'{c}, Magdalena}, year = {2018}, pages = {65}, keywords = {film, film tourism, tourism destination image, film destination, Croatia, New Zealand, Ireland, Northern Ireland}, title = {The influence of the film industry on the development of tourist destinations}, keyword = {film, film tourism, tourism destination image, film destination, Croatia, New Zealand, Ireland, Northern Ireland}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font