Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248393

Modeli i ponašanja potrošača u bankarstvu s obzirom na internet i mobilno bankarstvo u Republici Hrvatskoj


Kadija, Valentino
Modeli i ponašanja potrošača u bankarstvu s obzirom na internet i mobilno bankarstvo u Republici Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeli i ponašanja potrošača u bankarstvu s obzirom na internet i mobilno bankarstvo u Republici Hrvatskoj
(Models and behaviors of consumers in banking with regard to internet and mobile banking in the Republic of Croatia)

Autori
Kadija, Valentino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
27.06

Godina
2019

Stranica
63

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
bankarstvo, nove tehnologije u bankarstvu, internet bankarstvo, mobilno bankarstvo, tržišni segmenti potrošača, marketinške generacije potrošača
(banking, new technologies in banking, internet banking, mobile banking, customer market segments, customer marketing generations)

Sažetak
Internet i mobilno bankarstvo predstavljaju suvremeni pristup u interakciji između potrošača i banke. Korištenje ovih usluga podrazumijeva brojne prednosti i koristi za potrošača. Ulaganje u razvoj modernijih i kvalitetnijih rješenja za korištenje internet i mobilnog bankarstva predstavlja za banku važnu odrednicu kojom ona gradi konkurentsku prednost i snižava operativne troškove poslovanja. U radu se analizira ponašanje potrošača prema tržišnim segmentima potrošača, njihovo zadovoljstvo i stavovi o uslugama internet i mobilnog bankarstva. Cilj ovoga rada je ispitati i ustanoviti jačinu korelacije između marketinških generacija i korištenja usluga internet i mobilnog bankarstva kod potrošača u Republici Hrvatskoj te potvrditi ili odbaciti hipotezu da potrošači s većom razinom obrazovanja, u odnosu na sve ostale skupine potrošača, čine najveći udio u ukupnoj populaciji koja koristi nove tehnologije u bankarstvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kadija, Valentino
Modeli i ponašanja potrošača u bankarstvu s obzirom na internet i mobilno bankarstvo u Republici Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Kadija, V. (2019) 'Modeli i ponašanja potrošača u bankarstvu s obzirom na internet i mobilno bankarstvo u Republici Hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kadija, Valentino}, year = {2019}, pages = {63}, keywords = {bankarstvo, nove tehnologije u bankarstvu, internet bankarstvo, mobilno bankarstvo, tr\v{z}i\v{s}ni segmenti potro\v{s}a\v{c}a, marketin\v{s}ke generacije potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Modeli i pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a u bankarstvu s obzirom na internet i mobilno bankarstvo u Republici Hrvatskoj}, keyword = {bankarstvo, nove tehnologije u bankarstvu, internet bankarstvo, mobilno bankarstvo, tr\v{z}i\v{s}ni segmenti potro\v{s}a\v{c}a, marketin\v{s}ke generacije potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kadija, Valentino}, year = {2019}, pages = {63}, keywords = {banking, new technologies in banking, internet banking, mobile banking, customer market segments, customer marketing generations}, title = {Models and behaviors of consumers in banking with regard to internet and mobile banking in the Republic of Croatia}, keyword = {banking, new technologies in banking, internet banking, mobile banking, customer market segments, customer marketing generations}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font