Pregled bibliografske jedinice broj: 1248386
Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra
Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248386 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi
Grada Zadra
(Digital Marketing in Public Institutions in the
Culture of the City of Zadar)
Autori
Perković, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
15.07
Godina
2019
Stranica
61
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
digitalni marketing, marketing u kulturi, kanali digitalnog marketinga, društvene mreže, HNK Zadar
(digital marketing, marketing in culture, digital marketing channels, social networks, HNK Zadar)
Sažetak
Marketing u javnim ustanovama u kulturi može se definirati kao alat za postizanje organizacijskog i kreativnog koncepta koji teži k ostvarenju odnosa s publikom. U ovom radu definirat će se način na koji javne ustanove u kulturi upravljaju odjelom marketinga s posebnim naglaskom na važnost korištenja digitalnih marketinških kanala. Analizom provedenog istraživanja dokazat će se da je redovita primjena digitalnih marketinških kanala dovela do porasta broja posjetitelja javnih ustanova u kulturi. U radu će se prikazati rezultati korištenja digitalnog marketinga u pojedinim javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra s naglaskom na primjenu marketinške strategije u objavljivanju sadržaja na društvenim mrežama i utjecaj na njihove korisnike. Provedenim anketnim upitnikom meĎu publikom utvrdit će se utjecaj korištenja digitalnog marketinga na primjeru HNK Zadar.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija