Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248386

Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra


Perković, Antonija
Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248386 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra
(Digital Marketing in Public Institutions in the Culture of the City of Zadar)

Autori
Perković, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
15.07

Godina
2019

Stranica
61

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
digitalni marketing, marketing u kulturi, kanali digitalnog marketinga, društvene mreže, HNK Zadar
(digital marketing, marketing in culture, digital marketing channels, social networks, HNK Zadar)

Sažetak
Marketing u javnim ustanovama u kulturi može se definirati kao alat za postizanje organizacijskog i kreativnog koncepta koji teži k ostvarenju odnosa s publikom. U ovom radu definirat će se način na koji javne ustanove u kulturi upravljaju odjelom marketinga s posebnim naglaskom na važnost korištenja digitalnih marketinških kanala. Analizom provedenog istraživanja dokazat će se da je redovita primjena digitalnih marketinških kanala dovela do porasta broja posjetitelja javnih ustanova u kulturi. U radu će se prikazati rezultati korištenja digitalnog marketinga u pojedinim javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra s naglaskom na primjenu marketinške strategije u objavljivanju sadržaja na društvenim mrežama i utjecaj na njihove korisnike. Provedenim anketnim upitnikom meĎu publikom utvrdit će se utjecaj korištenja digitalnog marketinga na primjeru HNK Zadar.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Perković, Antonija
Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Perković, A. (2019) 'Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Perkovi\'{c}, Antonija}, year = {2019}, pages = {61}, keywords = {digitalni marketing, marketing u kulturi, kanali digitalnog marketinga, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, HNK Zadar}, title = {Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra}, keyword = {digitalni marketing, marketing u kulturi, kanali digitalnog marketinga, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, HNK Zadar}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Perkovi\'{c}, Antonija}, year = {2019}, pages = {61}, keywords = {digital marketing, marketing in culture, digital marketing channels, social networks, HNK Zadar}, title = {Digital Marketing in Public Institutions in the Culture of the City of Zadar}, keyword = {digital marketing, marketing in culture, digital marketing channels, social networks, HNK Zadar}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font