Pregled bibliografske jedinice broj: 1248378
Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija
Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri
digitalnih medija
(The Role and Importance of CRM in the Branding
Process in the Digital Media Era)
Autori
Nimac, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2019
Stranica
60
Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Panjkota, Ante
Ključne riječi
upravljanje odnosima s klijentima, CRM, brend, IT trendovi, društvene mreže
(customer relationship management, CRM, brand, IT trends, social networks)
Sažetak
Upravljanje odnosima s klijentima (CRM) oduvijek je imalo bitan utjecaj na stvaranje brenda. Klijenti su srž svake dobro osmišljene strategije povećanja efikasnosti poslovanja organizacije. Tradicionalni CRM temeljio se uglavnom na komunikaciji organizacije usmjerene ka klijentima. Glavna odlika suvremenih CRM sustava je unapređenje komunikacije, odnosno uspostavljanje dijaloga između klijenata i organizacije. Uz pomoć IT sustava, društvenih mreža, odgovori i reakcija organizacije na pozitivne ili negativne komentare i zahtjeve klijenata nikad nije bila brža i efikasnija. Evolucija CRM-a uz pomoć digitalnih medija dovela je do povećanja zadovoljstva klijenata, kao i stvaranja lojalnosti što uvelike pridonosi brendingu. Suvremeni CRM pobuđuje emocionalnost i stvara povezanost klijenta i brenda. Uz pomoć moderne tehnologije brend postaje dio života klijenta, lako dostupan bilo kad i bilo gdje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru