Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248378

Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija


Nimac, Petra
Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija
(The Role and Importance of CRM in the Branding Process in the Digital Media Era)

Autori
Nimac, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
30.09

Godina
2019

Stranica
60

Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Panjkota, Ante

Ključne riječi
upravljanje odnosima s klijentima, CRM, brend, IT trendovi, društvene mreže
(customer relationship management, CRM, brand, IT trends, social networks)

Sažetak
Upravljanje odnosima s klijentima (CRM) oduvijek je imalo bitan utjecaj na stvaranje brenda. Klijenti su srž svake dobro osmišljene strategije povećanja efikasnosti poslovanja organizacije. Tradicionalni CRM temeljio se uglavnom na komunikaciji organizacije usmjerene ka klijentima. Glavna odlika suvremenih CRM sustava je unapređenje komunikacije, odnosno uspostavljanje dijaloga između klijenata i organizacije. Uz pomoć IT sustava, društvenih mreža, odgovori i reakcija organizacije na pozitivne ili negativne komentare i zahtjeve klijenata nikad nije bila brža i efikasnija. Evolucija CRM-a uz pomoć digitalnih medija dovela je do povećanja zadovoljstva klijenata, kao i stvaranja lojalnosti što uvelike pridonosi brendingu. Suvremeni CRM pobuđuje emocionalnost i stvara povezanost klijenta i brenda. Uz pomoć moderne tehnologije brend postaje dio života klijenta, lako dostupan bilo kad i bilo gdje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ante Panjkota (mentor)

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Nimac, Petra
Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Nimac, P. (2019) 'Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Nimac, Petra}, year = {2019}, pages = {60}, keywords = {upravljanje odnosima s klijentima, CRM, brend, IT trendovi, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Uloga i zna\v{c}enje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija}, keyword = {upravljanje odnosima s klijentima, CRM, brend, IT trendovi, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Nimac, Petra}, year = {2019}, pages = {60}, keywords = {customer relationship management, CRM, brand, IT trends, social networks}, title = {The Role and Importance of CRM in the Branding Process in the Digital Media Era}, keyword = {customer relationship management, CRM, brand, IT trends, social networks}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font