Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248373

Modeli odnosa s javnošću tijekom pandemije COVID-19 na primjeru hrvatskih muzeja


John, Romana
Modeli odnosa s javnošću tijekom pandemije COVID-19 na primjeru hrvatskih muzeja, 2022., doktorska disertacija, Sveučilište Sjever / Sveučilišni doktorski studij Mediji i komunikacija, Koprivnica


CROSBI ID: 1248373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeli odnosa s javnošću tijekom pandemije COVID-19 na primjeru hrvatskih muzeja
(Models of public relations during COVID-19 pandemic based on the example of Croatian museums)

Autori
John, Romana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Sveučilište Sjever / Sveučilišni doktorski studij Mediji i komunikacija

Mjesto
Koprivnica

Datum
14.07

Godina
2022

Stranica
256

Mentor
Tafra-Vlahović, Majda

Ključne riječi
odnosi s javnošću ; muzeji ; pandemija ; dvosmjerno-simetrična komunikacija
(public relations ; museums ; pandemic ; two-way symmetrical communication)

Sažetak
Gotovo svi aspekti djelovanja u suvremenom društvu su se izmijenili 2020. godine pojavom svjetske zdravstvene krize uzrokovane pandemijom koronavirusa. Te iznenadne, neplanirane i jedinstvene okolnosti su značajno utjecale na izmjenu ustaljenih komunikacijskih praksi koje su dotad primjenjivale muzejske institucije. Ovaj rad donosi detaljnu analizu komunikacijskih aktivnosti hrvatskih muzeja na reprezentativnom uzorku (N=162) kako bi se ustanovilo na koji način su se muzejske institucije prilagodile novonastalim okolnostima i na koji način komuniciraju u online okruženju u svrhu izgradnje i održavanja odnosa sa svojim ciljnim javnostima. Suvremeni odnosi s javnošću teže temeljiti se na dvosmjerno- simetričnoj komunikaciji s ciljem uspostavljanja, izgradnje i održavanja dugoročnih kvalitetnih odnosa organizacije i njezinih javnosti. Razvojem i primjenom novih tehnologija i komunikacijskih alata spomenuti odnosi postaju sve složeniji. Muzejski sektor je u kratkom vremenu morao izmijeniti planirane aktivnosti i pronaći način daljnjeg djelovanja i ispunjavanja svoje misije u društvu, pa je tako potreba izmjene dotadašnje, najčešće jednosmjerne komunikacije prema dvosmjernoj, postala nužnost. Rad donosi kombinirani pregled literature iz odnosa s javnošću i muzeologije, interdisciplinarnih grana informacijskih i komunikacijskih znanosti. Provedena je analiza sadržaja muzejskih mrežnih stranica, ali i društvenih mreža muzejskih institucija, te nakon detaljne statističke analize i interpretacije trendova u području, slijedom metodološke triangulacije, provedeni su i dubinski intervjui s praktičarima odnosa s javnošću u muzejskim institucijama. Prikupljeni i analizirani podaci, uz teorijske postavke iz odnosa s javnošću i muzeologije, ali i praktične preporuke brojnih međunarodnih muzejskih organizacija, doveli su do prijedloga nadopune postojećeg normativnog modela odnosa s javnošću specifičnog za muzejske institucije u online okruženju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Majda Tafra-Vlahović (mentor)

Avatar Url Romana John (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

John, Romana
Modeli odnosa s javnošću tijekom pandemije COVID-19 na primjeru hrvatskih muzeja, 2022., doktorska disertacija, Sveučilište Sjever / Sveučilišni doktorski studij Mediji i komunikacija, Koprivnica
John, R. (2022) 'Modeli odnosa s javnošću tijekom pandemije COVID-19 na primjeru hrvatskih muzeja', doktorska disertacija, Sveučilište Sjever / Sveučilišni doktorski studij Mediji i komunikacija, Koprivnica.
@phdthesis{phdthesis, author = {John, Romana}, year = {2022}, pages = {256}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, muzeji, pandemija, dvosmjerno-simetri\v{c}na komunikacija}, title = {Modeli odnosa s javno\v{s}\'{c}u tijekom pandemije COVID-19 na primjeru hrvatskih muzeja}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, muzeji, pandemija, dvosmjerno-simetri\v{c}na komunikacija}, publisherplace = {Koprivnica} }
@phdthesis{phdthesis, author = {John, Romana}, year = {2022}, pages = {256}, keywords = {public relations, museums, pandemic, two-way symmetrical communication}, title = {Models of public relations during COVID-19 pandemic based on the example of Croatian museums}, keyword = {public relations, museums, pandemic, two-way symmetrical communication}, publisherplace = {Koprivnica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font