Pregled bibliografske jedinice broj: 1248357
Digitalizacija telekomunikacijske industrije i tehnologijski marketing s osvrtom na Hrvatski Telekom d.d.
Digitalizacija telekomunikacijske industrije i tehnologijski marketing s osvrtom na Hrvatski Telekom d.d., 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalizacija telekomunikacijske industrije i
tehnologijski marketing s osvrtom na Hrvatski
Telekom d.d.
(Digitalization of the telecommunications industry
and high-tech marketing with reference to
“Hrvatski Telekom d.d.”)
Autori
Miočić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2019
Stranica
75
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
telekomunikacijska industrija, digitalizacija, tehnologijski marketing, tehnološki trendovi, mreže budućnosti, internet stvari, virtualna stvarnost
(telecommunication industry, digitalization, high-tech marketing, technological trends, future network, internet of things, virtual reality)
Sažetak
Telekomunikacijska industrija tijekom posljednjih godina prolazi kroz značajne promjene. Tehnologija i tehnološke promjene ključni su čimbenici koji utječu na razvoj telekomunikacijske industrije. Digitalizaciju u industriji karakterizira povezanost tehnologije s inovacijama, brzo širenje informacija i veća količina podatka za prijenos. Umreženost uređaja unutar naših domova, na radnom mjestu te pojava nove generacije mobilne mreže predstavljaju ključ uspjeha. Primjenom novih tehnologija u poslovanju, kompanije na tržištu postaju digitalno zrele. Prema tome, one koje posluju unutar telekomunikacijske industrije moraju biti spremne prihvatiti i pratiti nove tehnološke trendove te ih implementirati u svoje poslovanje kako bi postigle uspjeh na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija