Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248357

Digitalizacija telekomunikacijske industrije i tehnologijski marketing s osvrtom na Hrvatski Telekom d.d.


Miočić, Petra
Digitalizacija telekomunikacijske industrije i tehnologijski marketing s osvrtom na Hrvatski Telekom d.d., 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalizacija telekomunikacijske industrije i tehnologijski marketing s osvrtom na Hrvatski Telekom d.d.
(Digitalization of the telecommunications industry and high-tech marketing with reference to “Hrvatski Telekom d.d.”)

Autori
Miočić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
30.09

Godina
2019

Stranica
75

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
telekomunikacijska industrija, digitalizacija, tehnologijski marketing, tehnološki trendovi, mreže budućnosti, internet stvari, virtualna stvarnost
(telecommunication industry, digitalization, high-tech marketing, technological trends, future network, internet of things, virtual reality)

Sažetak
Telekomunikacijska industrija tijekom posljednjih godina prolazi kroz značajne promjene. Tehnologija i tehnološke promjene ključni su čimbenici koji utječu na razvoj telekomunikacijske industrije. Digitalizaciju u industriji karakterizira povezanost tehnologije s inovacijama, brzo širenje informacija i veća količina podatka za prijenos. Umreženost uređaja unutar naših domova, na radnom mjestu te pojava nove generacije mobilne mreže predstavljaju ključ uspjeha. Primjenom novih tehnologija u poslovanju, kompanije na tržištu postaju digitalno zrele. Prema tome, one koje posluju unutar telekomunikacijske industrije moraju biti spremne prihvatiti i pratiti nove tehnološke trendove te ih implementirati u svoje poslovanje kako bi postigle uspjeh na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Miočić, Petra
Digitalizacija telekomunikacijske industrije i tehnologijski marketing s osvrtom na Hrvatski Telekom d.d., 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Miočić, P. (2019) 'Digitalizacija telekomunikacijske industrije i tehnologijski marketing s osvrtom na Hrvatski Telekom d.d.', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mio\v{c}i\'{c}, Petra}, year = {2019}, pages = {75}, keywords = {telekomunikacijska industrija, digitalizacija, tehnologijski marketing, tehnolo\v{s}ki trendovi, mre\v{z}e budu\'{c}nosti, internet stvari, virtualna stvarnost}, title = {Digitalizacija telekomunikacijske industrije i tehnologijski marketing s osvrtom na Hrvatski Telekom d.d.}, keyword = {telekomunikacijska industrija, digitalizacija, tehnologijski marketing, tehnolo\v{s}ki trendovi, mre\v{z}e budu\'{c}nosti, internet stvari, virtualna stvarnost}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mio\v{c}i\'{c}, Petra}, year = {2019}, pages = {75}, keywords = {telecommunication industry, digitalization, high-tech marketing, technological trends, future network, internet of things, virtual reality}, title = {Digitalization of the telecommunications industry and high-tech marketing with reference to “Hrvatski Telekom d.d.”}, keyword = {telecommunication industry, digitalization, high-tech marketing, technological trends, future network, internet of things, virtual reality}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font