Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248354

Sportski događaji i njihov utjecaj na brendiranje i turizam s osvrtom na stanje u Republici Hrvatskoj


Janković, Bianca
Sportski događaji i njihov utjecaj na brendiranje i turizam s osvrtom na stanje u Republici Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sportski događaji i njihov utjecaj na brendiranje i turizam s osvrtom na stanje u Republici Hrvatskoj
(Sports Events and their Influence on Branding and Tourism with Reference to the Republic of Croatia)

Autori
Janković, Bianca

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
30.10

Godina
2019

Stranica
58

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
sport, događaji, turizam događaja, sportski turizam, sportski događaji, brendiranje turističke destinacije
(sport, events, event tourism, sports tourism, sport events, tourist destination branding)

Sažetak
Turizam je gospodarska aktivnost koja za turistički aktivne države predstavlja značajan izvor prihoda. Važnost turizma je prepoznata 80-ih godina 20. stoljeća kada su uočeni pozitivni učinci turizma na ekonomski, društveni i kulturni sektor. Turizam je oduvijek bio način razonode i zadovoljavanja individualnih potreba, a u današnje vrijeme su te potrebe specifične i čine neke od glavnih motiva putovanja. Zbog zadovoljenja specifičnih turističkih potreba razvijeni su i specifični oblici turizma, među koje se ubrajaju i sportski turizam te turizam događaja koji se razrađuju u ovom radu. Sportski turizam oblik je turizma čiji je glavni motiv aktivno ili pasivno sudjelovanje u sportsko- rekreacijskim aktivnostima. Turizam događaja motiviran je aktivnim ili pasivnim sudjelovanjem na raznim kulturnim, sportskim, zabavnim, poslovnim, glazbenim i sličnim događajima. Sportske aktivnosti i događaji važan su dio turističke ponude i kao takvi imaju velik utjecaj na privlačenje turista i oblikovanje njihove percepcije o destinaciji koju posjećuju.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Janković, Bianca
Sportski događaji i njihov utjecaj na brendiranje i turizam s osvrtom na stanje u Republici Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Janković, B. (2019) 'Sportski događaji i njihov utjecaj na brendiranje i turizam s osvrtom na stanje u Republici Hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jankovi\'{c}, Bianca}, year = {2019}, pages = {58}, keywords = {sport, doga\djaji, turizam doga\djaja, sportski turizam, sportski doga\djaji, brendiranje turisti\v{c}ke destinacije}, title = {Sportski doga\djaji i njihov utjecaj na brendiranje i turizam s osvrtom na stanje u Republici Hrvatskoj}, keyword = {sport, doga\djaji, turizam doga\djaja, sportski turizam, sportski doga\djaji, brendiranje turisti\v{c}ke destinacije}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jankovi\'{c}, Bianca}, year = {2019}, pages = {58}, keywords = {sport, events, event tourism, sports tourism, sport events, tourist destination branding}, title = {Sports Events and their Influence on Branding and Tourism with Reference to the Republic of Croatia}, keyword = {sport, events, event tourism, sports tourism, sport events, tourist destination branding}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font