Pregled bibliografske jedinice broj: 1248340
Novi strateški pravci i radikalni rebrending u vodećim high-tech kompanijama
Novi strateški pravci i radikalni rebrending u vodećim high-tech kompanijama, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248340 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi strateški pravci i radikalni rebrending u
vodećim high-tech kompanijama
(New Strategic Directions and Radical Rebranding in
the Leading High-Tech Companies)
Autori
Batur, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
27.11
Godina
2019
Stranica
70
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
strateški menadžment, high-tech industrija, Porterove generičke strategije, diferencijacija, troškovno vodstvo, hibridna strategija
(strategic management, high-tech industry, Porter's generic strategies, differentiation, cost leadership, hybrid strategy)
Sažetak
Ovaj rad obrađuje nove strategije korištene od strane odabranih high-tech kompanija. Kroz rad se naglašava važnost strategije u postizanju konkurentske prednosti kompanija, analizira se high-tech industrija i određene kompanije koje aktivno sudjeluju na njoj, daje osvrt na Porterove generičke strategije te se analiziraju novi strateški pravci high-tech kompanija. Posebno se daje naglasak na Porterovo pravilo uzajamnog isključivanja generičkih strategija te se predlaže moderniji i relevantniji pristup. Analizirano je osam high-tech kompanija na temelju kojih se rezultata potkrjepljuje teza o novom strateškom pristupu u high-tech industriji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija