Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248334

Dimenzije ličnosti i školski uspjeh kod djece mlađe školske dobi


Kopunić, Viktorija
Dimenzije ličnosti i školski uspjeh kod djece mlađe školske dobi, 2018., diplomski rad, Zadar


CROSBI ID: 1248334 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dimenzije ličnosti i školski uspjeh kod djece mlađe školske dobi
(The personality dimensions and school success of younger school children)

Autori
Kopunić, Viktorija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Mjesto
Zadar

Datum
18.03

Godina
2018

Stranica
48

Mentor
Klarin, Mira

Ključne riječi
ličnost, velikih pet dimenzija ličnosti, školski uspjeh, zadovoljstvo
(personality, big five dimensions of personality, school success, satisfaction)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bilo je ispitivanje povezanosti dimenzija ličnosti sa školskim uspjehom, zatim ispitivanje razlika u mjerenim varijablama – dimenzijama ličnosti i školskom uspjehu s obzirom na spol učenika te ispitivanje zadovoljstva ocjenama s obzirom na uloženi trud u učenje i obavljanje školskih zadaća i zaključne ocjene na polugodištu. U istraživanju je sudjelovalo 305 učenika četvrtih razreda osnovnih škola s područja Zadarske županije te grada Požege u rasponu dobi od 10 do 11 godina. U svrhu odgovora na istraživačka pitanja primijenjen je upitnik za mjerenje osobina ličnosti (PBPS-C v2, Marta Maćkiewicz, Jan Cieciuch, 2011) neuroticizma, ekstraverzije, savjesnosti, ugodnosti i otvorenosti prema iskustvima. Kao mjera školskog uspjeha uzete su zaključne ocjene na polugodištu iz hrvatskog jezika, matematike te opći uspjeh (prosjek ocjena). Zadovoljstvo školskim uspjehom i uloženi trud procijenjeni su pomoću jedne tvrdnje. Rezultati provedenog istraživanja nisu pokazali statistički značajnu povezanost dimenzija ličnosti sa školskim uspjehom. Nadalje, s obzirom na spol učenika pokazalo se kako djevojčice imaju bolju zaključenu ocjenu iz hrvatskog jezika te bolji opći uspjeh od dječaka. U analizi povezanosti zadovoljstva ocjenama s obzirom na uloženi trud u učenje i obavljanje školskih zadaća te zaključene ocjene na polugodištu utvrđena je značajna pozitivna povezanost zadovoljstva učenika s obzirom na uloženi trud, te s obzirom na zaključene ocjene na polugodištu iz hrvatskog jezika i matematike te općeg uspjeha. Drugim riječima, uočena je značajna povezanost zadovoljstva školskim uspjehom s obzirom na uloženi trud u učenje i obavljanje svojih školskih zadaća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Mira Klarin (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kopunić, Viktorija
Dimenzije ličnosti i školski uspjeh kod djece mlađe školske dobi, 2018., diplomski rad, Zadar
Kopunić, V. (2018) 'Dimenzije ličnosti i školski uspjeh kod djece mlađe školske dobi', diplomski rad, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kopuni\'{c}, Viktorija}, year = {2018}, pages = {48}, keywords = {li\v{c}nost, velikih pet dimenzija li\v{c}nosti, \v{s}kolski uspjeh, zadovoljstvo}, title = {Dimenzije li\v{c}nosti i \v{s}kolski uspjeh kod djece mla\dje \v{s}kolske dobi}, keyword = {li\v{c}nost, velikih pet dimenzija li\v{c}nosti, \v{s}kolski uspjeh, zadovoljstvo}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kopuni\'{c}, Viktorija}, year = {2018}, pages = {48}, keywords = {personality, big five dimensions of personality, school success, satisfaction}, title = {The personality dimensions and school success of younger school children}, keyword = {personality, big five dimensions of personality, school success, satisfaction}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font