Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248191

Osnivanje destinacijske menadžment kompanije (DMK) na primjeru „Nin turizam“ d.o.o.


Tomić, Tihana
Osnivanje destinacijske menadžment kompanije (DMK) na primjeru „Nin turizam“ d.o.o., 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248191 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnivanje destinacijske menadžment kompanije (DMK) na primjeru „Nin turizam“ d.o.o.
(The Establishment of Destination Management Company (DMC) on the Example of "Nin turizam" d.o.o.)

Autori
Tomić, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
26.02

Godina
2020

Stranica
47

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
turistička destinacija, destinacijski menadžment, destinacijska menadžment kompanija, selektivni oblici turizma
(tourist destination, destination management, destination management company, selective form of tourism)

Sažetak
Pojam destinacijske menadžment kompanije noviji je pojam u turizmu Hrvatske. Taj suvremeni turistički pojam najčešće je proizvod receptivnih turističkih agencija destinacije. U sustavu destinacijskog menadžmenta, destinacijske menadžment kompanije (DMK) su bitni subjekti. Na njima je da razvijaju dobru strategiju, ciljeve te marketingom privuku ciljane turiste. Samim time subjekt koji nudi određeni proizvod mora biti specijaliziran za određeno područje, imati stručne djelatnike, kreativne programe i dobru suradnju sa svim dionicima u destinaciji. Izrazito je važna i financijska stabilnost subjekta. Cilj ovog rada je razraditi ideju osnivanja destinacijske menadžment kompanije na primjeru „Nin turizam” d.o.o. koja bi u budućnosti bila spoj kvalitetnih djelatnika, imala ponudu sa specifičnim uslugama i konkurentnim cijenama uz postojeću prirodnu i kulturnu baštinu. Zadaća DMK je stvaranje, realizacija, plasman i prodaja složenih turističkih proizvoda, dok je njihov cilj povećanje ukupne ponude kvalitete u destinaciji i smanjenje sezonalnosti. U tu svrhu u ovom radu izvršena je poslovna analiza i navedeni su primjeri iz proizvodnog programa buduće destinacijske menadžment kompanije na primjeru „Nin turizam“ d.o.o.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Tomić, Tihana
Osnivanje destinacijske menadžment kompanije (DMK) na primjeru „Nin turizam“ d.o.o., 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Tomić, T. (2020) 'Osnivanje destinacijske menadžment kompanije (DMK) na primjeru „Nin turizam“ d.o.o.', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tomi\'{c}, Tihana}, year = {2020}, pages = {47}, keywords = {turisti\v{c}ka destinacija, destinacijski menad\v{z}ment, destinacijska menad\v{z}ment kompanija, selektivni oblici turizma}, title = {Osnivanje destinacijske menad\v{z}ment kompanije (DMK) na primjeru „Nin turizam“ d.o.o.}, keyword = {turisti\v{c}ka destinacija, destinacijski menad\v{z}ment, destinacijska menad\v{z}ment kompanija, selektivni oblici turizma}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tomi\'{c}, Tihana}, year = {2020}, pages = {47}, keywords = {tourist destination, destination management, destination management company, selective form of tourism}, title = {The Establishment of Destination Management Company (DMC) on the Example of "Nin turizam" d.o.o.}, keyword = {tourist destination, destination management, destination management company, selective form of tourism}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font