Pregled bibliografske jedinice broj: 1248191
Osnivanje destinacijske menadžment kompanije (DMK) na primjeru „Nin turizam“ d.o.o.
Osnivanje destinacijske menadžment kompanije (DMK) na primjeru „Nin turizam“ d.o.o., 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248191 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnivanje destinacijske menadžment kompanije (DMK)
na primjeru „Nin turizam“ d.o.o.
(The Establishment of Destination Management Company
(DMC) on the Example of "Nin turizam" d.o.o.)
Autori
Tomić, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
26.02
Godina
2020
Stranica
47
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
turistička destinacija, destinacijski menadžment, destinacijska menadžment kompanija, selektivni oblici turizma
(tourist destination, destination management, destination management company, selective form of tourism)
Sažetak
Pojam destinacijske menadžment kompanije noviji je pojam u turizmu Hrvatske. Taj suvremeni turistički pojam najčešće je proizvod receptivnih turističkih agencija destinacije. U sustavu destinacijskog menadžmenta, destinacijske menadžment kompanije (DMK) su bitni subjekti. Na njima je da razvijaju dobru strategiju, ciljeve te marketingom privuku ciljane turiste. Samim time subjekt koji nudi određeni proizvod mora biti specijaliziran za određeno područje, imati stručne djelatnike, kreativne programe i dobru suradnju sa svim dionicima u destinaciji. Izrazito je važna i financijska stabilnost subjekta. Cilj ovog rada je razraditi ideju osnivanja destinacijske menadžment kompanije na primjeru „Nin turizam” d.o.o. koja bi u budućnosti bila spoj kvalitetnih djelatnika, imala ponudu sa specifičnim uslugama i konkurentnim cijenama uz postojeću prirodnu i kulturnu baštinu. Zadaća DMK je stvaranje, realizacija, plasman i prodaja složenih turističkih proizvoda, dok je njihov cilj povećanje ukupne ponude kvalitete u destinaciji i smanjenje sezonalnosti. U tu svrhu u ovom radu izvršena je poslovna analiza i navedeni su primjeri iz proizvodnog programa buduće destinacijske menadžment kompanije na primjeru „Nin turizam“ d.o.o.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija