Pregled bibliografske jedinice broj: 1248189
Lobiranje, odnosi s javnošću i drugi suvremeni oblici korporativne komunikacije
Lobiranje, odnosi s javnošću i drugi suvremeni oblici korporativne komunikacije, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lobiranje, odnosi s javnošću i drugi suvremeni
oblici korporativne komunikacije
(Lobbying, public relations and other contemporary
forms of corporate communication)
Autori
Perić Radan, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
09.07
Godina
2020
Stranica
59
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
komunikacija, informacija, lobiranje, odnosi s javnošću, CRM, publicitet
(communication, information, lobbying, public relations, CRM, publicity)
Sažetak
Komunikacija je proces dijeljenja informacija između dvije ili više osoba, preko izabranog kanala prijenosa i mora biti shvaćena od strane primatelja. U ovom radu definirat će se način na koji organizacije moraju koristiti alate korporativne komunikacije kako bi bile uspješne u provođenju zadanih organizacijskih ciljeva. Analizom dostupne literature dokazat će se da je uspješna implementacija procesa lobiranja, odnosa s javnošću, CRM-a i publiciteta preduvjet uspješnom natjecanju u današnjem modernom poslovnom okruženju. U radu će se također prikazati kako ignoriranje navedenih procesa dovodi poduzeće u situaciju nemogućnosti konkuriranja i do konačnog neuspjeha na modernom poslovnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija