Pregled bibliografske jedinice broj: 1248186
Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing
Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248186 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing
(Big Data Paradigm and Digital Marketing)
Autori
Žilić, Lara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
29.09
Godina
2020
Stranica
72
Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Panjkota, Ante
Ključne riječi
tradicionalni marketing, digitalni marketing, Veliki podatci, privatnost, sigurnost na internetu
(traditional marketing, digital marketing, Big Data, privacy, internet securit)
Sažetak
Ovaj rad obrađuje utjecaj paradigme Velikih podataka na digitalni marketing i zaokret u marketingu nastao zbog digitalizacije i razvoja informacijsko-komunikacijske tehnologije. Dvosmjerna komunikacija, kao važna značajka digitalnog marketinga, omogućila je veću potrošačku moć, ali i prouzrokovala velike količine podataka koji se pri tom stvaraju u digitalnom obliku. Rad naglašava važnost informacija koje marketinškim stručnjacima osiguravaju bolji uvid u potrošačke navike i ponašanja, zbog čega ne čudi potreba za sve većim prikupljanjem podataka. U radu se daje naglasak na fenomen Velikih podataka i analiziraju se promjene nastale implementacijom Velikih podataka u praksu digitalnog marketinga. Osim brojnih prednosti, obrađuje se i pitanje privatnosti i sigurnosti takvih podataka. Statistički podatci korišteni u radu pokazuju kako zabrinutost glede korištenja Velikih podataka nije zanemariva. Upravo zbog toga, postavlja se pitanje kako ublažiti zabrinutost, a s druge strane, povećati koristi koje proizlaze iz analize Velikih podataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti