Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248186

Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing


Žilić, Lara
Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248186 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing
(Big Data Paradigm and Digital Marketing)

Autori
Žilić, Lara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
29.09

Godina
2020

Stranica
72

Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Panjkota, Ante

Ključne riječi
tradicionalni marketing, digitalni marketing, Veliki podatci, privatnost, sigurnost na internetu
(traditional marketing, digital marketing, Big Data, privacy, internet securit)

Sažetak
Ovaj rad obrađuje utjecaj paradigme Velikih podataka na digitalni marketing i zaokret u marketingu nastao zbog digitalizacije i razvoja informacijsko-komunikacijske tehnologije. Dvosmjerna komunikacija, kao važna značajka digitalnog marketinga, omogućila je veću potrošačku moć, ali i prouzrokovala velike količine podataka koji se pri tom stvaraju u digitalnom obliku. Rad naglašava važnost informacija koje marketinškim stručnjacima osiguravaju bolji uvid u potrošačke navike i ponašanja, zbog čega ne čudi potreba za sve većim prikupljanjem podataka. U radu se daje naglasak na fenomen Velikih podataka i analiziraju se promjene nastale implementacijom Velikih podataka u praksu digitalnog marketinga. Osim brojnih prednosti, obrađuje se i pitanje privatnosti i sigurnosti takvih podataka. Statistički podatci korišteni u radu pokazuju kako zabrinutost glede korištenja Velikih podataka nije zanemariva. Upravo zbog toga, postavlja se pitanje kako ublažiti zabrinutost, a s druge strane, povećati koristi koje proizlaze iz analize Velikih podataka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ante Panjkota (mentor)

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Žilić, Lara
Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Žilić, L. (2020) 'Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ili\'{c}, Lara}, year = {2020}, pages = {72}, keywords = {tradicionalni marketing, digitalni marketing, Veliki podatci, privatnost, sigurnost na internetu}, title = {Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing}, keyword = {tradicionalni marketing, digitalni marketing, Veliki podatci, privatnost, sigurnost na internetu}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ili\'{c}, Lara}, year = {2020}, pages = {72}, keywords = {traditional marketing, digital marketing, Big Data, privacy, internet securit}, title = {Big Data Paradigm and Digital Marketing}, keyword = {traditional marketing, digital marketing, Big Data, privacy, internet securit}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font