Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248184

Menadžment znanja, inovativnost i kreativnost kao čimbenici poslovne konkurentnosti


Bodrožić, Marija
Menadžment znanja, inovativnost i kreativnost kao čimbenici poslovne konkurentnosti, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Menadžment znanja, inovativnost i kreativnost kao čimbenici poslovne konkurentnosti
(Knowledge menagement, Innovations and Creativity as Factors of Business Competitiveness)

Autori
Bodrožić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
03.03

Godina
2021

Stranica
58

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
kreativnost, inovativnost, upravljanje znanjem, uspješnost poduzeća, organizacijska kultura
(Creativity, Innovation, Knowledge menagement, Business performance, Organizational culture)

Sažetak
U današnjem izuzetno konkurentnom svijetu, cilj svake organizacije je nadjačati konkurenciju i pridobiti nove kupce / korisnike. Pojedinci koji posjeduju znanje su ujedno i glavni resurs i alat za ostvarenje inovativnosti. U kombinaciji nekoliko izuzetno važnih elemenata -kreativnost, znanje, vještine i sposobnosti pojedinca , moguće je stvoriti nove inovativne ideje koje će pomoći organizaciji stvoriti komparativnu prednost. Moderne teorije upravljanja organizacijom smatraju da je znanje resurs koji uvjetuje razinu inovacije i konkurentnost tvrtke. Znanje je definirano kao sposobnost, spremnost, iskustvo, intelektualni kapital, koje utječe na upravljanje organizacijom i njenim ekonomskim rezultatima. Kreativno mišljenje bi trebalo biti prepoznato kao prvi korak prema inovaciji zbog činjenice da je inovacija uspješna implementacija kreativne ideje. Sudeći po stanju u današnjem iznimno kompetitivnom svijetu kreativnost i inovativnost su iznimno važne za svako poduzeće na mikro razini, kao i za društvo na makro razini. Organizacijska kultura je ključni faktor kod upravljanja inovacijama. Ona utječe na sve ostale faktore (stil upravljanja i vodstva, resursi, organizacijska struktura, tehnologija, upravljanje znanjem, korporativna strategija, zaposlenici i inovacijski proces) te promjene u tim istim faktorima utječu na nju. Menadžment ljudskih resursa je ključan pri implementaciji menadžmenta znanja u svrhu postizanja uspjeha organizacije te prakse menadžmenta ljudskih resursa imaju znatan utjecaj na organizacijski učinak.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bodrožić, Marija
Menadžment znanja, inovativnost i kreativnost kao čimbenici poslovne konkurentnosti, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Bodrožić, M. (2021) 'Menadžment znanja, inovativnost i kreativnost kao čimbenici poslovne konkurentnosti', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bodro\v{z}i\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {58}, keywords = {kreativnost, inovativnost, upravljanje znanjem, uspje\v{s}nost poduze\'{c}a, organizacijska kultura}, title = {Menad\v{z}ment znanja, inovativnost i kreativnost kao \v{c}imbenici poslovne konkurentnosti}, keyword = {kreativnost, inovativnost, upravljanje znanjem, uspje\v{s}nost poduze\'{c}a, organizacijska kultura}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bodro\v{z}i\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {58}, keywords = {Creativity, Innovation, Knowledge menagement, Business performance, Organizational culture}, title = {Knowledge menagement, Innovations and Creativity as Factors of Business Competitiveness}, keyword = {Creativity, Innovation, Knowledge menagement, Business performance, Organizational culture}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font