Pregled bibliografske jedinice broj: 1248184
Menadžment znanja, inovativnost i kreativnost kao čimbenici poslovne konkurentnosti
Menadžment znanja, inovativnost i kreativnost kao čimbenici poslovne konkurentnosti, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Menadžment znanja, inovativnost i kreativnost kao
čimbenici poslovne konkurentnosti
(Knowledge menagement, Innovations and Creativity as
Factors of Business Competitiveness)
Autori
Bodrožić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
03.03
Godina
2021
Stranica
58
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
kreativnost, inovativnost, upravljanje znanjem, uspješnost poduzeća, organizacijska kultura
(Creativity, Innovation, Knowledge menagement, Business performance, Organizational culture)
Sažetak
U današnjem izuzetno konkurentnom svijetu, cilj svake organizacije je nadjačati konkurenciju i pridobiti nove kupce / korisnike. Pojedinci koji posjeduju znanje su ujedno i glavni resurs i alat za ostvarenje inovativnosti. U kombinaciji nekoliko izuzetno važnih elemenata -kreativnost, znanje, vještine i sposobnosti pojedinca , moguće je stvoriti nove inovativne ideje koje će pomoći organizaciji stvoriti komparativnu prednost. Moderne teorije upravljanja organizacijom smatraju da je znanje resurs koji uvjetuje razinu inovacije i konkurentnost tvrtke. Znanje je definirano kao sposobnost, spremnost, iskustvo, intelektualni kapital, koje utječe na upravljanje organizacijom i njenim ekonomskim rezultatima. Kreativno mišljenje bi trebalo biti prepoznato kao prvi korak prema inovaciji zbog činjenice da je inovacija uspješna implementacija kreativne ideje. Sudeći po stanju u današnjem iznimno kompetitivnom svijetu kreativnost i inovativnost su iznimno važne za svako poduzeće na mikro razini, kao i za društvo na makro razini. Organizacijska kultura je ključni faktor kod upravljanja inovacijama. Ona utječe na sve ostale faktore (stil upravljanja i vodstva, resursi, organizacijska struktura, tehnologija, upravljanje znanjem, korporativna strategija, zaposlenici i inovacijski proces) te promjene u tim istim faktorima utječu na nju. Menadžment ljudskih resursa je ključan pri implementaciji menadžmenta znanja u svrhu postizanja uspjeha organizacije te prakse menadžmenta ljudskih resursa imaju znatan utjecaj na organizacijski učinak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija