Pregled bibliografske jedinice broj: 1248180
Održive strategije u vodećim kompanijama automobilske industrije
Održive strategije u vodećim kompanijama automobilske industrije, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248180 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Održive strategije u vodećim kompanijama
automobilske industrije
(Sustainable Strategies in Leading Automotive
Companies)
Autori
Lukin, Edi
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
07.07
Godina
2021
Stranica
71
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
onečišćenje okoliša, održivost, održive strategije, SDG, automobilska industrija
(environmental pollution, sustainability, sustainable strategies, SDG, automotive industry)
Sažetak
Održivost kao rastući trend u 21. stoljeću obuhvatio je gotovo cijelu svjetsku ekonomiju pa tako i automobilsku industriju. Uslijed tog trenda, automobilske tvrtke prilagođavaju svoje strategije i poslovanje kako bi doprinijele ostvarivanju koncepta održivosti na razini planeta Zemlje. Okretanjem prema održivosti, automobilska industrija doživljava možda i najveće promjene u svojoj povijesti postojanja te se upravo iz tog razloga ovaj rad bavi istraživanjem održivih strategija koje vodeće tvrtke primjenjuju. U istraživanju se razmatraju prvih pet marki automobilske industrije prema Interbrandu (Toyota, Mercedes-Benz, BMW, Honda i Hyundai) i njihove strategije održivosti koje teže ostvarenju ciljeva održivog razvoja UN-a te je napravljena njihova komparativna analiza.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija