Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248174

Prijedlog modela brendiranja grada Gospića


Potnar, Ana-Marija
Prijedlog modela brendiranja grada Gospića, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248174 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prijedlog modela brendiranja grada Gospića
(Proposal of the branding model of the City of Gospić)

Autori
Potnar, Ana-Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
26.10

Godina
2021

Stranica
80

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
brend, brend menadžment, brendiranje grada, brendiranje destinacije
(brand, brand managment, city branding, destination branding)

Sažetak
Uzevši u obzir sve potencijalne benefite koje brendiranje kao predmet istraživanja predstavlja za napredak grada, temeljni je cilj ovoga rada kroz prizmu brendiranja grada Gospića predočiti način na koji bi se gradski resursi i podbrendovi, koji već postoje, mogli iskoristiti za formiranje jednog cjelovitog i višeslojnog brenda grada. U radu će se objasniti što je to brend, a što brend menadžment, koja je uloga brendiranja u današnjem svijetu te u čemu je suštinska razlika između brendiranja grada i brendiranja destinacije. Gospić je grad koji se suočava s velikim gospodarskim problemima, jedan je od najrjeđe naseljenih gradova u Hrvatskoj, a unatoč velikom potencijalu i izvrsnim preduvjetima za razvoj turizma i gospodarstva, nije prepoznat kao turistička destinacija niti kao lokacija za razvoj poduzetništva. S ciljem pribavljanja podataka o brendu i strategiji brendiranja grada Gospića, provest će se empirijsko istraživanje (putem dubinskog strukturiranog intervjua) u kojem će sudjelovati ključni ispitanici brendiranja grada. Kako bi se ispitalo može li brendiranje doprinijeti gospodarskom razvoju i napretku mjesta, izraditi će se studija slučaja o dvama hrvatskim i trima inozemnim gradovima. Na temelju podataka dobivenih empirijskim istraživanjem i komparativnom analizom studija slučaja, autorica će iznijeti prijedlog modela brendiranja grada Gospića, za koji smatra da bi koristio izgradnji imidža grada i boljitku njegovih stanovnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Potnar, Ana-Marija
Prijedlog modela brendiranja grada Gospića, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Potnar, A. (2021) 'Prijedlog modela brendiranja grada Gospića', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Potnar, Ana-Marija}, year = {2021}, pages = {80}, keywords = {brend, brend menad\v{z}ment, brendiranje grada, brendiranje destinacije}, title = {Prijedlog modela brendiranja grada Gospi\'{c}a}, keyword = {brend, brend menad\v{z}ment, brendiranje grada, brendiranje destinacije}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Potnar, Ana-Marija}, year = {2021}, pages = {80}, keywords = {brand, brand managment, city branding, destination branding}, title = {Proposal of the branding model of the City of Gospi\'{c}}, keyword = {brand, brand managment, city branding, destination branding}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font