Pregled bibliografske jedinice broj: 1248172
Komplementarnost Googleovih alata za digitalno oglašavanje
Komplementarnost Googleovih alata za digitalno oglašavanje, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248172 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komplementarnost Googleovih alata za digitalno
oglašavanje
(Google Digital Marketing Tools Complementarity)
Autori
Ražov, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
02.03
Godina
2022
Stranica
51
Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Panjkota, Ante
Ključne riječi
digitalni marketing, digitalno oglašavanje, Google Ads, Search Engine Optimization (SEO), Google Analytics
(digital marketing, digital advertising, Google Ads, Search Engine Optimization (SEO), Google Analytics)
Sažetak
Razvoj digitalnog marketinga doveo je do razvoja alata koji se koriste pri digitalnom oglašavanju u svrhu uvida u ponašanje potrošača, a Googleovi alati predstavljaju vrlo važnu komponentu digitalnog marketinga. Istraživanje komplementarnosti Googleovih alata je važno zbog potencijalno uspješnijih rezultata koje mogu postići u području povećanja prodaje. Ovaj rad obrađuje komplementarnost Googleovih alata koji se koriste za digitalno oglašavanje - Google Ads, Search Engine Optimization (SEO), Google Analytics i njihove karakteristike. Metode korištene u ovom radu uključuju detaljno proučavanje i obrađivanje dostupne literature, multidisciplinarni pristup te istraživanje prednosti i nedostataka pojedinih alata. Utvrđeni su uvjeti u kojim se Googleovi alati za digitalno oglašavanje mogu koristiti kao kombinacija alata, odnosno utvrđen je potencijal komplementarnosti ova tri Googleova alata. Rezultatima istraživanja dokazano je u kojim je okolnostima pojedini alat učinkovitiji, a u kojim je najučinkovitija opcija korištenje ovih alata zajedno kao dio poslovne strategije digitalnog marketinga. Optimalna kombinacija može biti korištenje Google Ads-a kao načina oglašavanja, zatim korištenje usluga SEO-a koje nude vanjske tvrtke te korištenje Google Analytics alata da bi se prikupili i obradili analitički podaci o korisnicima koje smo privukli na web stranicu. Dakle, postoji mogućnost komplemetiranja Google Ads, SEO i Google Analytics alata u cilju poboljšanja marketinške aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru