Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248168

Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga


Klanac, Lana
Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248168 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga
(Social Networks as Digital Marketing Tool)

Autori
Klanac, Lana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
27.09

Godina
2022

Stranica
62

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
digitalni marketing, društvene mreže, influenceri, internet, e-WOM
(digital marketing, social networks, influencers, internet, e-WOM)

Sažetak
Društvene mreže naglo su se razvile tijekom proteklog desetljeća te neprestano utječu na životni stil ljudi i njihove odluke. Također, snažan utjecaj imaju i na poslovni sektor. Razvitkom društvenih mreža, horizontalno se razvija i marketing. Digitalni marketing kakvog danas poznajemo, u mnogo čemu se razlikuje od tradicionalnog. Društvene mreže danas ne služe samo kao kanal komunikacije i povezivanja, već kao mjesto na kojem se odvija kupnja te oglašavanje raznih proizvoda i usluga. Iz tog razloga, ovaj rad je fokusiran na mogućnosti koje nude društvene mreže kao alat digitalnog marketinga. Trenutna pandemijska situacija u kojoj se nalazimo također je poduprla razvoj i osnaživanje digitalnog marketinga te internetske trgovine. Nastankom interneta pojavile su se i društvene mreže koje su danas preplavljene različitim sadržajima. Utjecajne osobe, poznatije kao influenceri, pronašle su svoje mjesto na društvenim mrežama. Marketinške tvrtke prepoznale su prednosti poslovanja s influencerima te se danas influenceri najviše angažiraju radi oglašavanja i promoviranja proizvoda i usluga. Nekadašnji WOM, danas e-WOM snažan je alat kojim se mnoge marketinške tvrtke služe. Upravo su influenceri zaslužni za širenje i poticanje e-WOM- a putem društvenih mreža. e-WOM smatra se najefektivnijim načinom širenja informacija o proizvodima i uslugama te mu kupci više vjeruju naspram tradicionalnih medijskih kanala, poput radija i TV-a. Pomoću već provedenih istraživanja, potvrđen je snažan utjecaj kojeg influenceri imaju nad korisnicima društvenih mreža.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Klanac, Lana
Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Klanac, L. (2022) 'Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Klanac, Lana}, year = {2022}, pages = {62}, keywords = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, influenceri, internet, e-WOM}, title = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e kao alat digitalnog marketinga}, keyword = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, influenceri, internet, e-WOM}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Klanac, Lana}, year = {2022}, pages = {62}, keywords = {digital marketing, social networks, influencers, internet, e-WOM}, title = {Social Networks as Digital Marketing Tool}, keyword = {digital marketing, social networks, influencers, internet, e-WOM}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font