Pregled bibliografske jedinice broj: 1248168
Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga
Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248168 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga
(Social Networks as Digital Marketing Tool)
Autori
Klanac, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
27.09
Godina
2022
Stranica
62
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
digitalni marketing, društvene mreže, influenceri, internet, e-WOM
(digital marketing, social networks, influencers, internet, e-WOM)
Sažetak
Društvene mreže naglo su se razvile tijekom proteklog desetljeća te neprestano utječu na životni stil ljudi i njihove odluke. Također, snažan utjecaj imaju i na poslovni sektor. Razvitkom društvenih mreža, horizontalno se razvija i marketing. Digitalni marketing kakvog danas poznajemo, u mnogo čemu se razlikuje od tradicionalnog. Društvene mreže danas ne služe samo kao kanal komunikacije i povezivanja, već kao mjesto na kojem se odvija kupnja te oglašavanje raznih proizvoda i usluga. Iz tog razloga, ovaj rad je fokusiran na mogućnosti koje nude društvene mreže kao alat digitalnog marketinga. Trenutna pandemijska situacija u kojoj se nalazimo također je poduprla razvoj i osnaživanje digitalnog marketinga te internetske trgovine. Nastankom interneta pojavile su se i društvene mreže koje su danas preplavljene različitim sadržajima. Utjecajne osobe, poznatije kao influenceri, pronašle su svoje mjesto na društvenim mrežama. Marketinške tvrtke prepoznale su prednosti poslovanja s influencerima te se danas influenceri najviše angažiraju radi oglašavanja i promoviranja proizvoda i usluga. Nekadašnji WOM, danas e-WOM snažan je alat kojim se mnoge marketinške tvrtke služe. Upravo su influenceri zaslužni za širenje i poticanje e-WOM- a putem društvenih mreža. e-WOM smatra se najefektivnijim načinom širenja informacija o proizvodima i uslugama te mu kupci više vjeruju naspram tradicionalnih medijskih kanala, poput radija i TV-a. Pomoću već provedenih istraživanja, potvrđen je snažan utjecaj kojeg influenceri imaju nad korisnicima društvenih mreža.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti