Pregled bibliografske jedinice broj: 1248164
Promocija distributivnih lanaca s osvrtom na mobilne aplikacije
Promocija distributivnih lanaca s osvrtom na mobilne aplikacije, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248164 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija distributivnih lanaca s osvrtom na
mobilne aplikacije
(Promotion of distribution chains with reference to
mobile applications)
Autori
Živković, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
16.11
Godina
2022
Stranica
68
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
promocija, distributivni lanci, mobilne aplikacije, Lidl, Kaufland
(promotion, distribution chains, mobile applications, Lidl, Kaufland)
Sažetak
U diplomskom radu analiziraju se promocija i distributivni lanci te njihov meĊusobni utjecaj. TakoĊer, u radu se prikazuju mobilne aplikacije kao alati promocije koje distributivni lanci sve ĉešće koriste. Cilj je rada bio prikazati dosadašnju implementaciju mobilnih aplikacija u promotivnim aktivnostima distributivnih lanaca. Naime, danas je teško zamisliti ţivot bez pametnih ureĊaja, posebno mobilnih. Osim što se koriste kao sredstvo komunikacije, za zabavu i izvršavanje odreĊenih zadataka, mobilni ureĊaji, odnosno mobilne aplikacije mogu privući kupce, pa se poduzeća sve više oslanjaju na korištenje tih promotivnih alata. Upotreba mobilnih aplikacija kao alata promocije od strane distributivnih lanaca raste i na podruĉju Republike Hrvatske pa se tako unutar rada usporeĊuju mobilne aplikacije distributivnih lanaca Lidl i Kaufland. Primarnom metodom istraţivanja, za potrebe diplomskog rada provedeno je anketno istraţivanje koje je za cilj imalo prikazati koja dobna skupina najviše koristi spomenute aplikacije te što korisnici smatraju najvećom prednošću mobilnih aplikacija distributivnih lanaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija