Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248147

Analiza imidža grada Splita kao turističke destinacije u percepcijama različitih dionika


Kovačević, Ivan
Analiza imidža grada Splita kao turističke destinacije u percepcijama različitih dionika, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komuniikacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1248147 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza imidža grada Splita kao turističke destinacije u percepcijama različitih dionika
(The analysis of the image of Split as a tourism destination in the perception of various stakeholders)

Autori
Kovačević, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za turizam i komuniikacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
23.09

Godina
2020

Stranica
122

Mentor
Vidić, Gabrijela

Ključne riječi
imidž ; imidž grada Splita ; grad Split ; turistička destinacija ; identitet ; marka turističke destinacije ; TOMA metoda
(image ; image of the city of Split ; the city of Split ; tourism destination ; identity ; tourism destination brand ; TOMA method)

Sažetak
Početkom dvadesetprvog stoljeća turističko tržište nikad nije bilo povezanije, raširenije, dinamičnije, ali i osjetljivije. Pojmovi poput globalizacije i masovnog turizma, te općenito olakšane mogućnosti i povećana pristupačnost određenim destinacijama, samo su neke od stavki koje su formirale današnji način putovanja i poslovanja u turizmu. Jedan od pojmova koji je povezan s poslovanjima turističkih destinacija je imidž turističke destinacije. Na temelju prikupljanja jedinstvenih primarnih podataka nastoje se proučiti mišljenja o gradu Splitu kao turističkoj destinaciji iz perspektive različitih dionika koji su povezani sa spomenutom destinacijom. Ispitano je 240 ispitanika, koji su bili podijeljeni u tri skupine dionika: lokalno stanovništvo, domaći turisti, dionici turističke ponude. U formiranim anketnim upitnicima ispitivali su se stavovi o određenim obilježjima destinacije i afektivne asocijacije prema destinaciji. Uz to, koristila se „Top of mind awareness“ (TOMA) metoda na temelju koje su se prikupile primarne asocijacije povezane s gradom Splitom. Izvršena je i detaljna analiza dostupnih sekundarnih podataka na temelju koje je formiran opširan teorijski temelj s ciljem pružanja boljeg uvida u samu tematiku rada. Prikupljeni rezultati prikazani su tabličnim i grafičkim prikazima, a statistička obrada podataka izvršena je u Microsoft Excel programu. Jedan od glavnih ciljeva je ispitivanje mišljenja o imidžu o gradu Splitu iz percepcije različitih dionika, uz ispitivanje razlika u mišljenjima i stavovima u odnosu lokalnog stanovništva, domaćih turista i dionika turističke ponude. Primarno istraživanje odbacilo je čak dvije od tri formirane afirmativne hipoteze, odnosno utvrđeno je postojanje razlika o imidžu grada Splita iz percepcije između domaćih turista i lokalnog stanovništva. Dodatan cilj ovog istraživanja je bio je formiranje kvalitetne teorijske podloge vezane uz problematiku rada koja, u kombinaciji s provedenim istraživanjem, može pružiti detaljniji uvid u važnost imidža turističke destinacije, te stvoriti određene temelje i prijedloge za planiranje i formiranje marketinških aktivnosti, ali i budućih znanstvenih radova, istraživanja i publikacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Gabrijela Vidić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Kovačević, Ivan
Analiza imidža grada Splita kao turističke destinacije u percepcijama različitih dionika, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komuniikacijske znanosti, Zadar
Kovačević, I. (2020) 'Analiza imidža grada Splita kao turističke destinacije u percepcijama različitih dionika', diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komuniikacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Ivan}, year = {2020}, pages = {122}, keywords = {imid\v{z}, imid\v{z} grada Splita, grad Split, turisti\v{c}ka destinacija, identitet, marka turisti\v{c}ke destinacije, TOMA metoda}, title = {Analiza imid\v{z}a grada Splita kao turisti\v{c}ke destinacije u percepcijama razli\v{c}itih dionika}, keyword = {imid\v{z}, imid\v{z} grada Splita, grad Split, turisti\v{c}ka destinacija, identitet, marka turisti\v{c}ke destinacije, TOMA metoda}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Ivan}, year = {2020}, pages = {122}, keywords = {image, image of the city of Split, the city of Split, tourism destination, identity, tourism destination brand, TOMA method}, title = {The analysis of the image of Split as a tourism destination in the perception of various stakeholders}, keyword = {image, image of the city of Split, the city of Split, tourism destination, identity, tourism destination brand, TOMA method}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font