Pregled bibliografske jedinice broj: 1248037
Osiguravanje kvalitete visokog učilišta na temelju praćenja zadovoljstva studenata
Osiguravanje kvalitete visokog učilišta na temelju praćenja zadovoljstva studenata // Proceedings of 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE "VALLIS AUREA"FOCUS ON: TOURISM AND RURAL DEVELOPMENT / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna ; Faculty of Economics Uzhhorod National University, Ukraine, 2022. str. 53-62 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1248037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osiguravanje kvalitete visokog učilišta na temelju praćenja zadovoljstva studenata
(Student satisfaction monitoring as the basis for quality assurance of higher education institution)
Autori
Budimir, Verica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE "VALLIS AUREA"FOCUS ON: TOURISM AND RURAL DEVELOPMENT
/ Katalinić, Branko - Požega : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna ; Faculty of Economics Uzhhorod National University, Ukraine, 2022, 53-62
ISBN
978-3-902734-37-2
Skup
Vallis Aurea – 8th International Conference
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 08.09.2022. - 10.09.2022
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zadovoljstvo studenata, izvještavanje, odlučivanje
(student satisfaction, reporting, decision making)
Sažetak
U radu se istražuju modeli mjerenja zadovoljstva studenata te prikazuje mogućnost izrade i primjene vlastitog modela na primjeru visokog učilišta u Hrvatskoj. U uvodnom dijelu se izlaže važnost osiguravanja kvalitete visokog obrazovanja, cilj i struktura rada. Zatim se prikazuju neki od poznatih modela mjerenja zadovoljstva studenata i model kojega je razvilo jedno visoko učilište za svoje potrebe. Treće poglavlje je orijentirano na izvještavanje o zadovoljstvu studenata, koje je podloga za odlučivanje što je prikazano u četvrtom poglavlju. U zaključku se iznose završna razmatranja, ograničenja istraživanja i preporuke za daljnja istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)