Pregled bibliografske jedinice broj: 1247932
RAZVOJ BRENDA RURALNOG TURIZMA U ZADARSKOJ ŽUPANIJI
RAZVOJ BRENDA RURALNOG TURIZMA U ZADARSKOJ ŽUPANIJI, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1247932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAZVOJ BRENDA RURALNOG TURIZMA U ZADARSKOJ ŽUPANIJI
(DEVELOPMENT OF THE RURAL TOURISM BRAND IN ZADAR
COUNTY)
Autori
Matković, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
13.12
Godina
2012
Stranica
110
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
ruralni turizam, agroturizam, brend, turistička destinacija, brendiranje turističke destinacije
(rural tourism, agro-tourism, brand, tourist destination, tourist destination branding)
Sažetak
U radu je prikazan prijedlog strategije brendiranja ruralnog turizma Zadarske županije na temelju intervjua s direktorima Turističkih zajednica Zadarske županije. Kao posljedica usmjerenosti hrvatskog turizma na maritimne prostore ruralni turizam i turizam na seljačkim gospodarstvima je u početnoj fazi. Najdalji iskorak s valorizacijom ruralnih prostora su učinile Istarska i Dubrovačko-Neretvanska županija, kojima prema prirodnim, kulturnim, povijesnim i gastronomskim posebnostima Zadarska županija konkurira, međutim prema stupnju razvoja ruralnog turizma za njima uvelike zaostaje. Kako globalna turistička djelatnost postaje sve konkurentnija, mnoge turističke destinacije svoju priliku vide u brendiranju. Brendiranjem kod potrošača stvaramo jednu vrstu emocija prema brendiranoj destinaciji, što za rezultat ima bolju posjećenost, veću potražnju za proizvodima i uslugama, porast cijena nekretnina, poboljšanje turističkih rezultata te u konačnici zadovoljstvo lokalnog stanovništva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija