Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1247932

RAZVOJ BRENDA RURALNOG TURIZMA U ZADARSKOJ ŽUPANIJI


Matković, Mario
RAZVOJ BRENDA RURALNOG TURIZMA U ZADARSKOJ ŽUPANIJI, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1247932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
RAZVOJ BRENDA RURALNOG TURIZMA U ZADARSKOJ ŽUPANIJI
(DEVELOPMENT OF THE RURAL TOURISM BRAND IN ZADAR COUNTY)

Autori
Matković, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
13.12

Godina
2012

Stranica
110

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
ruralni turizam, agroturizam, brend, turistička destinacija, brendiranje turističke destinacije
(rural tourism, agro-tourism, brand, tourist destination, tourist destination branding)

Sažetak
U radu je prikazan prijedlog strategije brendiranja ruralnog turizma Zadarske županije na temelju intervjua s direktorima Turističkih zajednica Zadarske županije. Kao posljedica usmjerenosti hrvatskog turizma na maritimne prostore ruralni turizam i turizam na seljačkim gospodarstvima je u početnoj fazi. Najdalji iskorak s valorizacijom ruralnih prostora su učinile Istarska i Dubrovačko-Neretvanska županija, kojima prema prirodnim, kulturnim, povijesnim i gastronomskim posebnostima Zadarska županija konkurira, međutim prema stupnju razvoja ruralnog turizma za njima uvelike zaostaje. Kako globalna turistička djelatnost postaje sve konkurentnija, mnoge turističke destinacije svoju priliku vide u brendiranju. Brendiranjem kod potrošača stvaramo jednu vrstu emocija prema brendiranoj destinaciji, što za rezultat ima bolju posjećenost, veću potražnju za proizvodima i uslugama, porast cijena nekretnina, poboljšanje turističkih rezultata te u konačnici zadovoljstvo lokalnog stanovništva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matković, Mario
RAZVOJ BRENDA RURALNOG TURIZMA U ZADARSKOJ ŽUPANIJI, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Matković, M. (2012) 'RAZVOJ BRENDA RURALNOG TURIZMA U ZADARSKOJ ŽUPANIJI', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Matkovi\'{c}, Mario}, year = {2012}, pages = {110}, keywords = {ruralni turizam, agroturizam, brend, turisti\v{c}ka destinacija, brendiranje turisti\v{c}ke destinacije}, title = {RAZVOJ BRENDA RURALNOG TURIZMA U ZADARSKOJ \v{Z}UPANIJI}, keyword = {ruralni turizam, agroturizam, brend, turisti\v{c}ka destinacija, brendiranje turisti\v{c}ke destinacije}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Matkovi\'{c}, Mario}, year = {2012}, pages = {110}, keywords = {rural tourism, agro-tourism, brand, tourist destination, tourist destination branding}, title = {DEVELOPMENT OF THE RURAL TOURISM BRAND IN ZADAR COUNTY}, keyword = {rural tourism, agro-tourism, brand, tourist destination, tourist destination branding}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font