Pregled bibliografske jedinice broj: 1247499
Primjena marketinga u neprofitnom sektoru
Primjena marketinga u neprofitnom sektoru , 2023., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
CROSBI ID: 1247499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena marketinga u neprofitnom sektoru
(Application of marketing in the non-profit sector)
Autori
Popović, Borna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje
Mjesto
Zagreb
Datum
18.01
Godina
2023
Stranica
40
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
upravljanje marketingom, planiranje, marketing miks, neprofitne organizacije
(marketing management, planning, marketing mix, non-profit organizations)
Sažetak
Završni rad govori o pojmovnom definiranju neprofitnih organizacija, razvoju i glavnim karakteristikama uz njihovu svrhu te organizacijskim i upravljačkim osobitostima. Osim toga, istaknuta je važnost zakonskih i financijskih okvira djelovanja neprofitnih organizacija s ciljem davanja teorijske podloge za razumijevanje važnosti adekvatnog marketinga u sklopu rada neprofitnih organizacija, kao i izazova koji su stavljeni pred njihovu marketinšku politiku, a tiču se stjecanja sredstava, ostvarivanja uspješne komunikacije unutar javnog prostora, distribucije i promocije vlastitih uvjerenja, ideja i društvenog djelovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija