Pregled bibliografske jedinice broj: 1247490
Primjena i učinkovitost projekta „Judo u školama“ kao nove metode usvajanja pozitivnih obrazaca ponašanja i zdravih životnih navika
Primjena i učinkovitost projekta „Judo u školama“ kao nove metode usvajanja pozitivnih obrazaca ponašanja i zdravih životnih navika // Zbornik radova 24. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske: Primjena i utjecaj novih tehnologija na kvalitetu rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2015. str. 143-147 (poster, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1247490 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena i učinkovitost projekta „Judo u školama“
kao nove metode usvajanja pozitivnih obrazaca
ponašanja i zdravih životnih navika
(Application and effectiveness of the project "Judo
in schools" as a new method of adopting positive
patterns of behavior and healthy lifestyle habits)
Autori
Đonlić, Veno ; Takšić, Vladimir ; Bradić, Slaviša ; Smojver-Ažić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 24. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske: Primjena i utjecaj novih tehnologija na kvalitetu rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2015, 143-147
ISBN
978-953-7965-03-7
Skup
24. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 30.06.2015. - 04.07.2015
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
judo u školama, učenici, skupine, ocjene
(judo in schools, students, groups, grades)
Sažetak
Dobiveni rezultati potvrđuju dosadašnje spoznaje o učinkovitosti juda na pozitivne oblike ponašanja te na motoričke i funkcionalne karakteristike. Takvi zaključci temelje se na rezultatima analize varijance za razliku između skupina u ocjenama iz vladanja i tjelesne i zdravstvene kulture. Korelacija ispitanih varijabli pokazuje povezanost između upravljanja emocijama i vladanja, što podrazumijeva bolje upravljanje mehanizmima samokontrole onih pojedinaca koji imaju primjerenije vladanje. Na temelju analize moguće je zaključiti da se učenici koji treniraju judo minimalno dvije godine razlikuju u ponašanju i motoričko-funkcionalnim komponentama od učenika koji su nedavno počeli s treniranjem, te se stoga s pravom možemo nadati u efikasnost i opravdanost projekta „Judo u školama“ kao nove metode usvajanja pozitivnih obrazaca ponašanja i zdravih životnih navika. U budućim bi istraživanjima svakako trebalo uključiti i pravu kontrolnu skupinu učenika koji ne treniraju judo, a koja bi bila izjednačena po demografskim obilježjima. Rezultati ovog istraživanja idu u prilog učinkovitosti projekta, ali i upućuju na potrebu daljnjih analiza neposrednih i dugoročnijih efekata uvođenja juda u škole.
Izvorni jezik
Hrvatski