Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1247389

Ključni aspekti promišljanja o odgoju u filozofiji Johna Deweya


Subotić, Matea; Golubović, Aleksandra
Ključni aspekti promišljanja o odgoju u filozofiji Johna Deweya // Metodički ogledi, (2022), 2; 11-33 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1247389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ključni aspekti promišljanja o odgoju u filozofiji Johna Deweya
(Key Aspects of Reflection on Education in John Dewey's Philosophy)

Autori
Subotić, Matea ; Golubović, Aleksandra

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) (2022), 2; 11-33

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
John Dewey, filozofija, odgoj, obrazovanje, pedagogija, teorija, praksa, društvo, napredak, eksperimentalna metoda, pragmatizam, moral, iskustvo
(John Dewey, philosophy, education, pedagogy, theory, society, progress, practical work, experimental method, pragmatism, morals, experience)

Sažetak
Pitanje odgoja staro je koliko i život sâm, a njegovi ključni elementi zaokupljaju i dalje misli brojnih pedagoga, psihologa, filozofa, sociologa itd. Mnogo je stručnjaka različitih profila koji se bave temom odgoja, no jedno se ime posebno ističe, ime uz koje se veže pojam suvremenog odgoja i reforme obrazovanja – John Dewey. Cilj ovog rada je prikazati u glavnim crtama njegovu teoriju i primjenu iste u domeni filozofije odgoja, ističući važnost odgoja kao društvene funkcije u službi civilizacijskog opstanka i napretka. Upravo je društveni i tehnološki napredak potaknuo Deweyja na ideju reforme obrazovanja, u čijem je središtu bio praktični rad i eksperimentalna metoda, s ciljem postizanja ravnoteže između znanja i vještina. Značajan dio Deweyjeve filozofije odgoja posvećen je odgoju i obrazovanju, a uz taj aspekt bit će prikazana i opća promišljanja o odgoju, njegovim ciljevima, svrsi i definiciji, te moralu kao iznimno značajnom odgojno-obrazovnom aspektu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Aleksandra Golubović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Subotić, Matea; Golubović, Aleksandra
Ključni aspekti promišljanja o odgoju u filozofiji Johna Deweya // Metodički ogledi, (2022), 2; 11-33 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Subotić, M. & Golubović, A. (2022) Ključni aspekti promišljanja o odgoju u filozofiji Johna Deweya. Metodički ogledi, (2), 11-33.
@article{article, author = {Suboti\'{c}, Matea and Golubovi\'{c}, Aleksandra}, year = {2022}, pages = {11-33}, keywords = {John Dewey, filozofija, odgoj, obrazovanje, pedagogija, teorija, praksa, dru\v{s}tvo, napredak, eksperimentalna metoda, pragmatizam, moral, iskustvo}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Klju\v{c}ni aspekti promi\v{s}ljanja o odgoju u filozofiji Johna Deweya}, keyword = {John Dewey, filozofija, odgoj, obrazovanje, pedagogija, teorija, praksa, dru\v{s}tvo, napredak, eksperimentalna metoda, pragmatizam, moral, iskustvo} }
@article{article, author = {Suboti\'{c}, Matea and Golubovi\'{c}, Aleksandra}, year = {2022}, pages = {11-33}, keywords = {John Dewey, philosophy, education, pedagogy, theory, society, progress, practical work, experimental method, pragmatism, morals, experience}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Key Aspects of Reflection on Education in John Dewey's Philosophy}, keyword = {John Dewey, philosophy, education, pedagogy, theory, society, progress, practical work, experimental method, pragmatism, morals, experience} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font