Pregled bibliografske jedinice broj: 1246853
Influencer marketing
Influencer marketing, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1246853 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Influencer marketing
Autori
Ojurović Čačić, Madonna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
16.11
Godina
2022
Stranica
70
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
influencer, influencer marketing, društvene mreže, digitalni marketing
(influencer, influencer marketing, social networks, digital marketing)
Sažetak
Temelj ovog diplomskog rada je fenomen influencer marketinga. Osim definiranja ovog pojma, rad pojašnjava pojavu digitalnog marketinga s posebnim osvrtom na društvene mreže koje su ključni čimbenik u suradnji između poduzeća i influencera. Napravljena je usporedba digitalnog oblika marketinga s tradicionalnim oblikom marketinga, a zatim su opisane glavne prednosti i nedostaci influencer marketinga. Navedeni su ključni koraci koje je potrebno poduzeti kako bi obje strane partnerstva bile zadovoljne i kako bi suradnja rezultirala najboljim mogućim rezultatom. Zatim su prikazane dvije studije slučaja u kojima su detaljno analizirane dvije kampanje, od kojih je jedna odlikovana priznanjem za najbolju reklamu, a druga je rezultirala velikom štetom koju su osjetili i brend i influencer. Praktični dio rada posvećen je istraživanju u kojem su korišteni primarni podaci prikupljeni online anketiranjem. Cilj istraživanja bio je otkrivanje mišljenja i stavova potrošača o influencerima i jačina utjecaja na njihove kupovne navike. U istraživanju je sudjelovalo 165 osoba. Ispitanici pripadaju različitim ciljnim skupinama, ali svi koriste društvene mreže najmanje sat vremena dnevno. Čak 110 (67, 1 %) ispitanika prati najmanje jednog influencera na društvenim mrežama što pokazuje važnost i snagu ovog novog, ali vrlo popularnog fenomena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti