Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1246779

Strategije komuniciranja putem društvenih mreža na primjeru Galerije umjetnina u Splitu


Mandac; Petra
Strategije komuniciranja putem društvenih mreža na primjeru Galerije umjetnina u Splitu, 2016. (rukopis).


CROSBI ID: 1246779 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije komuniciranja putem društvenih mreža na primjeru Galerije umjetnina u Splitu
(Communication strategies through social networks - case study of the Museum of Fine Art Split)

Autori
Mandac ; Petra

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, rukopis

Godina
2016

Ključne riječi
društvena mreža ; komunikacija ; ustanove u kulturi
(social network ; communication ; cultural institutions)

Sažetak
Izložbeni program pod nazivom Utorkom u Galeriji - Fast forward pokrenut je 2012.godine. Cilj ovog izložbenog programa je da se putem jednodnevnih izložbi javnosti predstavljaju studenti i studentice završnih godina na Umjetničkoj akademiji u Splitu. Iza naizgled neformalnog okvira Fast Forward-a stoji jasna poruka da je Galerija umjetnina i za današnju umjetničku mladost legitiman i prirodan prostor komunikacije. Pošto se radi o kratkotrajnim izložbama mladih i ne etabliranih umjetnika stvorila se potreba za što efikasnijim i brzim načinom komunikacije sa željenom publikom, uglavnom mladima. U tom se smjeru prvi put djelovalo 2012. godine otvaranjem Facebook stranice pod nazivom Galerija umjetnina Split : Utorkom u Galeriji : FFWD , na kojoj se potencijalna publika mogla informirati o prošlim i nadolazećim događajima vezanim za program Fast forward. Stranica je bila dobro popraćena te je samim time stvorila plodno tlo za daljnje djelovanje Galerije umjetnina na društvenim mrežama. Danas se Galerija umjetnina “prezentira” na društvenim mrežama s tri stranice na na Facebooku ; već spomenutom Galerija umjetnina Split : Utorkom u Galeriji : FFWD, potom matičnom (osnovnom) stranicom Galerija Umjetnina Split otvorenom 2014. godine i do it - Galerija umjetnina koja je otvorena 2016. godine. Osim Facebooka Galerija umjetnina je od 2014. godine prisutna i na društvenim mrežama Twitter sa stranicom Galerija umjetnina@GALUMst i Instagram profilom galerija_umjetnina. Naglasak rada stavljen je na izradi strategije komuniciranje Galerije umjetnina putem društvenih mreža Instagram, Facebook i Twitter, na potrebi za ovakim pristupom, definiranju ciljeva i ciljanih skupina, te razvijanju novih i ažuriranju već postojećih stranica i profila. Kroz vremenski pregled prisutnosti Galerije umjetnina na društvenim mrežama opisuje sam postupak izrade te uvjeti i okolnosti koji su prethodili otvaranju stranica i profila.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Manda Ciprić (autor)

Avatar Url Petra Ačkar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mandac; Petra
Strategije komuniciranja putem društvenih mreža na primjeru Galerije umjetnina u Splitu, 2016. (rukopis).
Mandac & Petra (2016) Strategije komuniciranja putem društvenih mreža na primjeru Galerije umjetnina u Splitu.. Rukopis.
@unknown{unknown, year = {2016}, keywords = {dru\v{s}tvena mre\v{z}a, komunikacija, ustanove u kulturi}, title = {Strategije komuniciranja putem dru\v{s}tvenih mre\v{z}a na primjeru Galerije umjetnina u Splitu}, keyword = {dru\v{s}tvena mre\v{z}a, komunikacija, ustanove u kulturi} }
@unknown{unknown, year = {2016}, keywords = {social network, communication, cultural institutions}, title = {Communication strategies through social networks - case study of the Museum of Fine Art Split}, keyword = {social network, communication, cultural institutions} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font