Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1246638

Analiza rezultata Cooperovog testa dviju generacija studentica i studenata 1. godine preddiplomskog studija Filozofskog fakulteta u Rijeci


Đonlić, Veno; Klapan, Leo; Berlot, Sanja
Analiza rezultata Cooperovog testa dviju generacija studentica i studenata 1. godine preddiplomskog studija Filozofskog fakulteta u Rijeci // ERS. Edukacija rekreacija sport, 31 (2022), 44; 51-57 doi:10.54478/ers.31.44.2 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1246638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza rezultata Cooperovog testa dviju generacija studentica i studenata 1. godine preddiplomskog studija Filozofskog fakulteta u Rijeci
(Analysis of the results of the Cooper test of two generations of first-year undergraduate students at the Faculty of Philosophy in Rijeka)

Autori
Đonlić, Veno ; Klapan, Leo ; Berlot, Sanja

Izvornik
ERS. Edukacija rekreacija sport (1330-7800) 31 (2022), 44; 51-57

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Cooperov test, studentice i studenti, dvije generacije, značajna razlika
(Cooper's test, male and female students, two generations, significant difference)

Sažetak
Cilj istraživanja je ispitati omogućuje li aktivnost trčanja u sklopu nastava tjelesne i zdravstvene kulture pozitivne učinke funkcionalnih sposobnosti kod studentica i studenata 1. godine preddiplomskog studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Dobiveni rezultati pokazuju značajan napredak kroz tri mjerenja Cooperovog testa osobito kod studentica koje čine većinu (od ukupno testiranih 180 ispitanika 148 su studentice). Uspoređivanjem dviju generacija ustanovljeno je da su studentice i studenti koji su pohađali nastavu TZK u akademskoj 2017/18 godini značajno bolje ocijenjeni u odnosu na studentice i studente koji su odradili nastavu TZK u akademskoj 2021/22 godini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sanja Berlot (autor)

Avatar Url Veno Đonlić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Đonlić, Veno; Klapan, Leo; Berlot, Sanja
Analiza rezultata Cooperovog testa dviju generacija studentica i studenata 1. godine preddiplomskog studija Filozofskog fakulteta u Rijeci // ERS. Edukacija rekreacija sport, 31 (2022), 44; 51-57 doi:10.54478/ers.31.44.2 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Đonlić, V., Klapan, L. & Berlot, S. (2022) Analiza rezultata Cooperovog testa dviju generacija studentica i studenata 1. godine preddiplomskog studija Filozofskog fakulteta u Rijeci. ERS. Edukacija rekreacija sport, 31 (44), 51-57 doi:10.54478/ers.31.44.2.
@article{article, author = {\DJonli\'{c}, Veno and Klapan, Leo and Berlot, Sanja}, year = {2022}, pages = {51-57}, DOI = {10.54478/ers.31.44.2}, keywords = {Cooperov test, studentice i studenti, dvije generacije, zna\v{c}ajna razlika}, journal = {ERS. Edukacija rekreacija sport}, doi = {10.54478/ers.31.44.2}, volume = {31}, number = {44}, issn = {1330-7800}, title = {Analiza rezultata Cooperovog testa dviju generacija studentica i studenata 1. godine preddiplomskog studija Filozofskog fakulteta u Rijeci}, keyword = {Cooperov test, studentice i studenti, dvije generacije, zna\v{c}ajna razlika} }
@article{article, author = {\DJonli\'{c}, Veno and Klapan, Leo and Berlot, Sanja}, year = {2022}, pages = {51-57}, DOI = {10.54478/ers.31.44.2}, keywords = {Cooper's test, male and female students, two generations, significant difference}, journal = {ERS. Edukacija rekreacija sport}, doi = {10.54478/ers.31.44.2}, volume = {31}, number = {44}, issn = {1330-7800}, title = {Analysis of the results of the Cooper test of two generations of first-year undergraduate students at the Faculty of Philosophy in Rijeka}, keyword = {Cooper's test, male and female students, two generations, significant difference} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font