Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1246161

Stavovi roditelja o online poučavanju i učenju bioloških sadržaja tijekom epidemioloških mjera


Radanović, Ines; Sertić Perić, Mirela; Šimić Šašić, Slavica
Stavovi roditelja o online poučavanju i učenju bioloških sadržaja tijekom epidemioloških mjera // ZBORNIK - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. 68, 1


CROSBI ID: 1246161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi roditelja o online poučavanju i učenju bioloških sadržaja tijekom epidemioloških mjera
(Parents' views on online teaching and learning of biological content during epidemiological measures)

Autori
Radanović, Ines ; Sertić Perić, Mirela ; Šimić Šašić, Slavica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
ZBORNIK - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević

Urednik/ci
Velički, Damir ; Dumančić, Mario

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti

Grad
Zagreb

Godina
2022

Raspon stranica

ISBN
978-953-380-002-8

Ključne riječi
hibridna nastava ; interaktivna online nastava ; pandemija ; učenje i poučavanje prirode i biologije
(blended learning ; hybrid learning ; interactive online teaching ; pandemic ; teaching and learning biology)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati zadovoljstvo roditelja online nastavom u epidemiološkim uvjetima te čimbenike koje roditelji prepoznaju kao važne za uspješno učenje bioloških sadržaja u vertikali hrvatskog osnovnoškolskog i gimnazijskog obrazovanja za vrijeme trajanja epidemioloških mjera, tijekom prosinca 2021. Roditelji su ispunjavali online anketni upitnik „Iskustva poučavanja i učenja moga djeteta“. Rješavanju anketnog upitnika odazvao se veći udio roditelja osnovnoškolaca, dok je opažen smanjen odaziv roditelja učenika koji su na prijelazu u višu razinu obrazovanja (8. razred osnovne škole i 4. razred srednje škole). Polovica anketiranih roditelja u vertikali školovanja je zadovoljna poučavanjem bioloških sadržaja tijekom epidemioloških uvjeta, dok je udio neutralnih i nezadovoljnih roditelja podjednak. Rezultati su analizirani i vizualizirani primjenom stabla odluka s tipom razvrstavanja CHAID. Najvažniji čimbenik zadovoljstva roditelja vezan uz rad učitelja/nastavnika u online uvjetima je prisustvo razgovora u nastavi. Vezano uz način provedbe nastave, kao najvažniji čimbenik za razlikovanje mišljenja roditelja pokazao se samostalan rad učenika tijekom nastave na daljinu. Uz učenje i rad svog djeteta uz online nastavu Prirode i društva/Prirode/Biologije, roditelji prepoznaju poticajno okruženje u kojem se odvija nastava kao glavni prediktor kvalitete. Kod roditelja koji su izrazili nezadovoljstvo online nastavom, nema diferencijacije vezane uz učenje i rad njihova djeteta tijekom online nastave navedenih predmeta, već među njima prevladava općenito izrazito negativan stav prema online nastavi. Roditeljima koji ističu zadovoljstvo online nastavom u epidemiološkim uvjetima, odrednica razdvajanja u iskazima je utjecaj okruženja na učenje njihova djeteta te oni većim dijelom smatraju da pozitivan učinak na učenje njihove djece imaju rad u paru i grupi na nastavi Prirode i društva/Prirode/Biologije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
--IP-CORONA-2020-12-3798 - Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom okruženju (BIO EPI-ADRESEN) (Radanović, Ines) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zadru

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hub.ufzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Radanović, Ines; Sertić Perić, Mirela; Šimić Šašić, Slavica
Stavovi roditelja o online poučavanju i učenju bioloških sadržaja tijekom epidemioloških mjera // ZBORNIK - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. 68, 1
Radanović, I., Sertić Perić, M. & Šimić Šašić, S. (2022) Stavovi roditelja o online poučavanju i učenju bioloških sadržaja tijekom epidemioloških mjera. U: Velički, D. & Dumančić, M. (ur.) ZBORNIK - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 68, 1.
@inbook{inbook, author = {Radanovi\'{c}, Ines and Serti\'{c} Peri\'{c}, Mirela and \v{S}imi\'{c} \v{S}a\v{s}i\'{c}, Slavica}, year = {2022}, pages = {1}, chapter = {68}, keywords = {hibridna nastava, interaktivna online nastava, pandemija, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje prirode i biologije}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {Stavovi roditelja o online pou\v{c}avanju i u\v{c}enju biolo\v{s}kih sadr\v{z}aja tijekom epidemiolo\v{s}kih mjera}, keyword = {hibridna nastava, interaktivna online nastava, pandemija, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje prirode i biologije}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb}, chapternumber = {68} }
@inbook{inbook, author = {Radanovi\'{c}, Ines and Serti\'{c} Peri\'{c}, Mirela and \v{S}imi\'{c} \v{S}a\v{s}i\'{c}, Slavica}, year = {2022}, pages = {1}, chapter = {68}, keywords = {blended learning, hybrid learning, interactive online teaching, pandemic, teaching and learning biology}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {Parents' views on online teaching and learning of biological content during epidemiological measures}, keyword = {blended learning, hybrid learning, interactive online teaching, pandemic, teaching and learning biology}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb}, chapternumber = {68} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font