Pregled bibliografske jedinice broj: 1246107
Kompetencije nastavnika vjeronauka
Kompetencije nastavnika vjeronauka, 2022. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 1246107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije nastavnika vjeronauka
(Competences of religious education teachers)
Autori
Mandarić, Blaženka Valentina
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2022
Ključne riječi
kompetencije ; vjeroučitelj ; odgoj i obrazovanje ; profesionalni identitet
(competences ; religious education teacher ; upbringing and education ; professional identity)
Sažetak
U prvom, uvodnom dijelu, kratko ćemo se referirati na aktualne izazove s kojima se suočavaju suvremena škola i njezini djelatnici. Iako je vjeroučitelj dio učiteljskog/nastavničkog školskog korpusa, ipak se može govoriti o specifičnosti njegovog statusa u odnosu na ostale djelatnike škole. Zato ćemo se u drugom dijelu kratko osvrnuti na status vjeroučitelja u školi i društvu. U trećem, središnjem dijelu bavit ćemo se temeljnim i poželjnim kompetencijama nastavnika općenito, a osobito će biti govora o profilu vjeroučitelja s profesionalnog aspekta. Na kraju ćemo na temelju dostupnih empirijskih istraživanja istražiti kako učenici doživljavaju vjeroučitelja i koje njegove kompetencije najviše cijene. Kratko ćemo se dotaknuti inicijalnog i cjeloživotnog obrazovanja vjeroučitelja kao najvažnije karike u usvajanju temeljnih kompetencija i umijeća poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)