Pregled bibliografske jedinice broj: 1245669
Metodički pristup interpretaciji basne primjenom procesne drame
Metodički pristup interpretaciji basne primjenom procesne drame // Contemporary Themes in Education – CTE 2 In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević / Dumančić, M. ; Velički, D. (ur.).
Zagreb, 2022. 61, 16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1245669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristup interpretaciji basne primjenom
procesne drame
(Interpreting Fables Using Process Drama)
Autori
Vukojević, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Contemporary Themes in Education – CTE 2 In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević
/ Dumančić, M. ; Velički, D. - Zagreb, 2022
ISBN
978-953-380-002-8
Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
basna ; metatekst ; nastava Hrvatskoga jezika ; procesna drama
(Croatian language education, fable, metatext, process drama)
Sažetak
Basna se kao sadržaj poučavanja u vertikalno- spiralnom programiranju planira u 3. i 4. razredu osnovne škole. Budući da basna sadrži dramske elemente, uvod, zapet, rasplet i dijalog, u radu će se prikazati metodička artikulacija aktivnosti učenika i učitelja primjenom procesne drame. Cilj je rada predstaviti procesnu dramu kao učinkoviti metodički postupak u ostvarivanju odgojno- obrazovnih ishoda. Osim teorijskog prikaza procesne drame, autorica će prikazati primjer interpretacije basne primjenom procesne drame te će ukazati na raznovrsnost učeničkog metateksta koji može nastati primjenom dramskih aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti