Pregled bibliografske jedinice broj: 1245656
Percepcija ključnih dionika o problemima u razvoju pametnih turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj
Percepcija ključnih dionika o problemima u razvoju pametnih turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj // Communication management review, 8 (2023), 1; 1-12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1245656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija ključnih dionika o problemima u razvoju pametnih turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj
(Key Stakeholders' Perceptions of Problems in the Development of Smart Tourism Destinations in Croatia)
Autori
Grzunov, Jurica ; Zekanović-Korona, Ljiljana
Izvornik
Communication management review (2459-590X) 8
(2023), 1;
1-12
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
dionici ; problemi ; sustav aktivnosti ; razvoj ; pametni turizam
(stakeholders ; problems ; activity system ; development ; smart tourism)
Sažetak
Ponajviše zahvaljujući svom povoljnom geografskom položaju i blagoj klimi, ali i bogatoj kulturnoj i prirodnoj baštini, Republika Hrvatska ima status atraktivne turističke destinacije. Unatoč tome, brojna istraživanja pokazuju da je hrvatski turizam u najvećoj mjeri „pogonjen“ isključivo suncem i morem, što pak rezultira visokom sezonalnošću i različitim problemima koji iz nje proizlaze. Rješavanje navedenih problema moguće je isključivo uz suradnju i kvalitetnu komunikaciju svih dionika u destinaciji te uz stručno i motivirano vodstvo koje prati turističke trendove i kontinuirano radi na održivom razvoju i unaprjeđenju Republike Hrvatske kao turističke destinacije. U tom kontekstu, kao potencijalni smjer razvoja hrvatskog turizma nameće se upravo pametni turizam, koji u prvi plan stavlja međusobnu suradnju svih dionika i pametno upravljanje destinacijom uz pomoć modernih tehnologija. U ovom su radu opisani rezultati istraživanja uz pomoć kojeg se nastojalo utvrditi koji su ključni dionici u sustavu aktivnosti razvoja i upravljanja turističkim destinacijama u Republici Hrvatskoj u kontekstu pametnog turizma, u kojoj mjeri oni surađuju sa ostalim dionicima te kako percipiraju probleme i tenzije koji su prisutni u navedenom sustavu aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru