Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1245261

Korištenje web 2.0 alata u promociji narodnih knjižnica: primjer Youtubea


Marin, Lucija
Korištenje web 2.0 alata u promociji narodnih knjižnica: primjer Youtubea, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1245261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje web 2.0 alata u promociji narodnih knjižnica: primjer Youtubea
(Use of Web 2.0 tools in the promotion of public libraries: example of YouTube)

Autori
Marin, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za informacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
28.09

Godina
2016

Stranica
41

Mentor
Dragija Ivanović, Martina

Ključne riječi
narodne knjižnice ; web 2.0 ; marketing ; promocija knjižnica ; Youtube
(public libraries, ; Web 2.0 ; library marketing ; library promotion ; YouTube)

Sažetak
Narodne knjižnice su prostori zajednice s misijom da osiguraju pristup znanju, informacijama, cjeloživotnom učenju i djelima mašte pomoću niza izvora i službi. Djelovanje narodnih knjižnica usmjereno je na korisnike te cjelokupnu zajednicu. Osim osiguravanja pristupa znanju, knjižnice su aktivne u predstavljanju svojih djelatnosti zajednici. Dolaskom novog medija – interneta, promoviranje knjižničnog poslovanja, usluga i događanja, uvelike je olakšano. Jedan od učinkovitih, besplatnih i kreativnih načina promoviranja je putem You Tubea. U teorijskom dijelu rada problematizirane su marketinške prednosti web 2.0 alata. Dok je u istraživačkom dijelu rada analizirano kako su narodne knjižnice predstavljene na You Tubeu. Glavna istraživačka metoda je komparativna analiza YouTube kanala. Istraživanjem je obuhvaćeno pet hrvatskih narodnih knjižnica te pet inozemnih narodnih knjižnica. Ispitano je na koji način narodne knjižnice koriste YouTube u svrhu promocije, koje sadržaje knjižnice prezentiraju na YouTube kanalima, kakva je interakcija između knjižničara i korisnika YouTube kanala knjižnice te postoje li razlike u promoviranju narodnih knjižnica u Hrvatskoj i inozemstvu. U prvom dijelu rada navedene su glavne definicije i značajke web 2.0, marketinga i promocije narodnih knjižnica. U drugom dijelu rada predstavljeni su rezultati analize You Tube kanala narodnih knjižnica te primjeri prakse u Hrvatskoj i svijetu. U zaključku su izneseni rezultati istraživanja, primjeri dobre prakse te prednosti i nedostaci You Tubea za knjižničnu promociju

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Martina Dragija Ivanović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marin, Lucija
Korištenje web 2.0 alata u promociji narodnih knjižnica: primjer Youtubea, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
Marin, L. (2016) 'Korištenje web 2.0 alata u promociji narodnih knjižnica: primjer Youtubea', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Marin, Lucija}, year = {2016}, pages = {41}, keywords = {narodne knji\v{z}nice, web 2.0, marketing, promocija knji\v{z}nica, Youtube}, title = {Kori\v{s}tenje web 2.0 alata u promociji narodnih knji\v{z}nica: primjer Youtubea}, keyword = {narodne knji\v{z}nice, web 2.0, marketing, promocija knji\v{z}nica, Youtube}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Marin, Lucija}, year = {2016}, pages = {41}, keywords = {public libraries,, Web 2.0, library marketing, library promotion, YouTube}, title = {Use of Web 2.0 tools in the promotion of public libraries: example of YouTube}, keyword = {public libraries,, Web 2.0, library marketing, library promotion, YouTube}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font