Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1245242

Marketing i promocija malih narodnih knjižnica


Orlić, Marina
Marketing i promocija malih narodnih knjižnica, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1245242 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing i promocija malih narodnih knjižnica
(Marketing and promotion of small public libraries)

Autori
Orlić, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za informacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
27.02

Godina
2015

Stranica
111

Mentor
Dragija Ivanović, Martina

Ključne riječi
marketing ; promocija ; male narodne knjižnice ; Zadarska županija ; Gradska knjižnica Biograd na Moru ; Gradska knjižnica Pag
(marketing ; promotion ; small public libraries ; Zadar County ; Biograd na Moru city library ; City library of Pag)

Sažetak
Pojam marketing, često korišten u poslovnom okruženju velikih tvrtki, rijetko ispunjava radnu svakodnevnicu prosječnog knjižničara male knjižnice, a napose ako se radi o knjižnicama s jednim zaposlenikom. Polazeći s pretpostavkom da male narodne knjižnice ne provode dovoljno marketinških aktivnosti, ovaj će se rad teorijski i istraživački usmjeriti prema saznavanju i razumijevanju načina na koje male narodne knjižnice mogu uz pomoć marketinških postupaka poboljšati komunikaciju sa korisnicima i potencijalnim korisnicima, a to nužno sa sobom povlači i jačanje pozicije narodne knjižnice u zajednici. U prvome dijelu rada analizirati će se radovi koji se bave problematikom marketinga i promocije u narodnim knjižnicama, dok drugi dio rada predstavlja istraživanje o istima, provedeno na dvjema manjim sredinama Zadarske županije, Biograd na moru i Pag. Primjenom metode polustrukturiranog intervjua sa knjižničarima, osobama iz medija, obrazovnog sektora i nevladinih udruga, istražiti će se i analizirati uloga i važnost marketinga i promocije, primjeri dobre prakse, stavovi o marketingu i pokušati osvjestiti knjižničare o mogućnostima i važnosti marketinga i promocije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Martina Dragija Ivanović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Orlić, Marina
Marketing i promocija malih narodnih knjižnica, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
Orlić, M. (2015) 'Marketing i promocija malih narodnih knjižnica', diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Orli\'{c}, Marina}, year = {2015}, pages = {111}, keywords = {marketing, promocija, male narodne knji\v{z}nice, Zadarska \v{z}upanija, Gradska knji\v{z}nica Biograd na Moru, Gradska knji\v{z}nica Pag}, title = {Marketing i promocija malih narodnih knji\v{z}nica}, keyword = {marketing, promocija, male narodne knji\v{z}nice, Zadarska \v{z}upanija, Gradska knji\v{z}nica Biograd na Moru, Gradska knji\v{z}nica Pag}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Orli\'{c}, Marina}, year = {2015}, pages = {111}, keywords = {marketing, promotion, small public libraries, Zadar County, Biograd na Moru city library, City library of Pag}, title = {Marketing and promotion of small public libraries}, keyword = {marketing, promotion, small public libraries, Zadar County, Biograd na Moru city library, City library of Pag}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font