Pregled bibliografske jedinice broj: 1245242
Marketing i promocija malih narodnih knjižnica
Marketing i promocija malih narodnih knjižnica, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1245242 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i promocija malih narodnih knjižnica
(Marketing and promotion of small public libraries)
Autori
Orlić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
27.02
Godina
2015
Stranica
111
Mentor
Dragija Ivanović, Martina
Ključne riječi
marketing ; promocija ; male narodne knjižnice ; Zadarska županija ; Gradska knjižnica Biograd na Moru ; Gradska knjižnica Pag
(marketing ; promotion ; small public libraries ; Zadar County ; Biograd na Moru city library ; City library of Pag)
Sažetak
Pojam marketing, često korišten u poslovnom okruženju velikih tvrtki, rijetko ispunjava radnu svakodnevnicu prosječnog knjižničara male knjižnice, a napose ako se radi o knjižnicama s jednim zaposlenikom. Polazeći s pretpostavkom da male narodne knjižnice ne provode dovoljno marketinških aktivnosti, ovaj će se rad teorijski i istraživački usmjeriti prema saznavanju i razumijevanju načina na koje male narodne knjižnice mogu uz pomoć marketinških postupaka poboljšati komunikaciju sa korisnicima i potencijalnim korisnicima, a to nužno sa sobom povlači i jačanje pozicije narodne knjižnice u zajednici. U prvome dijelu rada analizirati će se radovi koji se bave problematikom marketinga i promocije u narodnim knjižnicama, dok drugi dio rada predstavlja istraživanje o istima, provedeno na dvjema manjim sredinama Zadarske županije, Biograd na moru i Pag. Primjenom metode polustrukturiranog intervjua sa knjižničarima, osobama iz medija, obrazovnog sektora i nevladinih udruga, istražiti će se i analizirati uloga i važnost marketinga i promocije, primjeri dobre prakse, stavovi o marketingu i pokušati osvjestiti knjižničare o mogućnostima i važnosti marketinga i promocije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti