Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1245221

Povezanost vizualnih obilježja slika i osobina ličnosti korisnika pri promociji na društvenim mrežama


Sačer, Sabina
Povezanost vizualnih obilježja slika i osobina ličnosti korisnika pri promociji na društvenim mrežama // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 20 (2022), 2; 47-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1245221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost vizualnih obilježja slika i osobina ličnosti korisnika pri promociji na društvenim mrežama

Autori
Sačer, Sabina

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1845-495X) 20 (2022), 2; 47-60

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
digitalni marketing ; velikih pet osobina ličnosti ; privlačnost slika

Sažetak
S obzirom na popularnost interneta kao i uporabu slika u digitalnom marketingu, segmentacija potrošača pomoću njihovih prikupljenih digitalnih otisaka postaje sve jednostavnija, a važnost upućivanja prave poruke sve veća. Istraživanja na ovu temu su vrlo rijetka, a na ovom prostoru gotovo da ne postoje. Stoga je cilj ovog istraživanja bio ispitati povezanost vizualnih obilježja slika korištenih za oglašavanje s osobinama ličnosti potrošača. Istraživanje je provedeno putem interneta na uzorku lančane reakcije (n=273), a temeljilo se na rezultatima koje su proveli Matz et al. (2019). Upitnik korišten za mjerenje osobina ličnosti bio je IPIP- 20, dok su slike preuzete sa stranice Shutterstock.com mjerene Likertovom skalom sa pet stupnjeva. Rezultati su obrađeni korelacijskom analizom. Djelomično su potvrdili istraživanje Matz et al.(2019), ali pokazali i neke suprotnosti sa zaključcima ranijeg istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sabina Sačer (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sačer, Sabina
Povezanost vizualnih obilježja slika i osobina ličnosti korisnika pri promociji na društvenim mrežama // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 20 (2022), 2; 47-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Sačer, S. (2022) Povezanost vizualnih obilježja slika i osobina ličnosti korisnika pri promociji na društvenim mrežama. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 20 (2), 47-60.
@article{article, author = {Sa\v{c}er, Sabina}, year = {2022}, pages = {47-60}, keywords = {digitalni marketing, velikih pet osobina li\v{c}nosti, privla\v{c}nost slika}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {20}, number = {2}, issn = {1845-495X}, title = {Povezanost vizualnih obilje\v{z}ja slika i osobina li\v{c}nosti korisnika pri promociji na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {digitalni marketing, velikih pet osobina li\v{c}nosti, privla\v{c}nost slika} }
@article{article, author = {Sa\v{c}er, Sabina}, year = {2022}, pages = {47-60}, keywords = {digitalni marketing, velikih pet osobina li\v{c}nosti, privla\v{c}nost slika}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {20}, number = {2}, issn = {1845-495X}, title = {Povezanost vizualnih obilje\v{z}ja slika i osobina li\v{c}nosti korisnika pri promociji na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {digitalni marketing, velikih pet osobina li\v{c}nosti, privla\v{c}nost slika} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font