Pregled bibliografske jedinice broj: 1245221
Povezanost vizualnih obilježja slika i osobina ličnosti korisnika pri promociji na društvenim mrežama
Povezanost vizualnih obilježja slika i osobina ličnosti korisnika pri promociji na društvenim mrežama // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 20 (2022), 2; 47-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1245221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost vizualnih obilježja slika i osobina
ličnosti korisnika pri promociji na društvenim
mrežama
Autori
Sačer, Sabina
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1845-495X) 20
(2022), 2;
47-60
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
digitalni marketing ; velikih pet osobina ličnosti ; privlačnost slika
Sažetak
S obzirom na popularnost interneta kao i uporabu slika u digitalnom marketingu, segmentacija potrošača pomoću njihovih prikupljenih digitalnih otisaka postaje sve jednostavnija, a važnost upućivanja prave poruke sve veća. Istraživanja na ovu temu su vrlo rijetka, a na ovom prostoru gotovo da ne postoje. Stoga je cilj ovog istraživanja bio ispitati povezanost vizualnih obilježja slika korištenih za oglašavanje s osobinama ličnosti potrošača. Istraživanje je provedeno putem interneta na uzorku lančane reakcije (n=273), a temeljilo se na rezultatima koje su proveli Matz et al. (2019). Upitnik korišten za mjerenje osobina ličnosti bio je IPIP- 20, dok su slike preuzete sa stranice Shutterstock.com mjerene Likertovom skalom sa pet stupnjeva. Rezultati su obrađeni korelacijskom analizom. Djelomično su potvrdili istraživanje Matz et al.(2019), ali pokazali i neke suprotnosti sa zaključcima ranijeg istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija, Interdisciplinarne društvene znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit