Pregled bibliografske jedinice broj: 1245215
Uloga hrvatskih školskih knjižnica u razvoju informacijskog društva
Uloga hrvatskih školskih knjižnica u razvoju informacijskog društva, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadarr
CROSBI ID: 1245215 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga hrvatskih školskih knjižnica u razvoju
informacijskog društva
(The role of Croatian school libraries in the
development of the information society)
Autori
Cukrov Kalabrić, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadarr
Datum
30.09
Godina
2014
Stranica
60
Mentor
Dragija Ivanović, Martina
Ključne riječi
informacijsko društvo ; cjeloživotno učenje ; školske knjižnice ; kompetencije knjižničara
(information society ; lifelong learning ; school libraries ; competences of librarians)
Sažetak
U radu se obrađuje uloga hrvatskih školskih knjižnica u razvoju informacijskog društva. Rezultati istraživanja ukazuju na odstupanja stvarne uloge školske knjižnice od idealne uloge koju bi ta institucija trebala imati kako bi učinkovito poticala informacijsko opismenjavanje i informacijske kompetencije kao ključne za usvajanje koncepta cjeloživotnog učenja, koji je usko vezan uz realizaciju gospodarskog prosperiteta u budućnosti. Zaključuje se kako su prepreke u ostvarenju učinkovitije uloge školskih knjižnica vezane uz potrebu za kontinuiranim profesionalnim usavršavanjem školskih knjižničara u korištenju informacijskih tehnologija i usluga, razvoj bolje i sustavnije suradnje s učiteljima i nastavnicima te uz potrebu bolje opremljenosti knjižnica informacijskom infrastrukturom sukladno suvremenim potrebama korisnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti