Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1245210

Planiranje, odabir i primjena marketinških strategija u hrvatskim sveučilišnim knjižnicama


Bokan, Antonela
Planiranje, odabir i primjena marketinških strategija u hrvatskim sveučilišnim knjižnicama, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1245210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Planiranje, odabir i primjena marketinških strategija u hrvatskim sveučilišnim knjižnicama
(Planning, selection and application of marketing strategies in Croatian university libraries)

Autori
Bokan, Antonela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za informacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
28.10

Godina
2015

Stranica
122

Mentor
Dragija Ivanović, Martina

Ključne riječi
hrvatske sveučilišne knjižnice ; marketinški plan ; strateški plan ; marketinške strategije ; strateško-marketinško planiranje
(Croatian university libraries ; marketing plan ; strategic plan ; marketing strategies ; strategic marketing planning)

Sažetak
Sveučilišne knjižnice kao vrsta visokoškolskih knjižnica predstavljaju općeznanstvene knjižnice, čija je primarna funkcija da služe studentima, znanstveno-nastavnom osoblju sveučilišta i drugih ustanova obrazovanja. Kako bi knjižnice uspješno poslovale moraju saznati što korisnici žele i očekuju, isto tako moraju svoje korisnike informirati o proizvodima i uslugama, stoga je provođenje marketinških aktivnosti u sveučilišnim knjižnicama neophodno. Kako bi osnažile svoju poziciju na sveučilištima, sveučilišne knjižnice moraju odabrati odgovarajuće marketinške strategije koje će im to omogućiti kao i uspostaviti dobru komunikaciju sa svojim korisnicima. Kako bi se provele određene marketinške aktivnosti i korisnicima predstavile usluge koje knjižnica nudi osnovno je planirati marketinške strategije, pažljivo vršiti njihov odabir i primijeniti ih u poslovanje, stoga je cilj istraživanja istražiti način na koji voditelji knjižnica planiraju, odabiru i primijenjuju marketinške strategije u knjižnično poslovanje. U procesu planiranja marketinških strategija, knjižnice moraju imati prethodno utvrđen strateški i marketinški plan kako bi se strategije uspješno provele, odnosno analizirati elemente koje zadani planovi sadrže. U radu se analizira imaju li odabrane sveučilišne knjižnice utvrđeni strateški i marketinški plan i njihove elemente, a uzorak istraživanja čini šest hrvatskih sveučilišnih knjižnica, u Osijeku, Puli, Rijeci, Splitu, Zadru i Zagrebu. Na temelju provedenih analiza, metodom polustrukturiranog intervjua s voditeljima knjižnica ispitat će se na koji se način u pojedinoj knjižnici vrši planiranje, odabir i primjena marketinških strategija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Martina Dragija Ivanović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bokan, Antonela
Planiranje, odabir i primjena marketinških strategija u hrvatskim sveučilišnim knjižnicama, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
Bokan, A. (2015) 'Planiranje, odabir i primjena marketinških strategija u hrvatskim sveučilišnim knjižnicama', diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bokan, Antonela}, year = {2015}, pages = {122}, keywords = {hrvatske sveu\v{c}ili\v{s}ne knji\v{z}nice, marketin\v{s}ki plan, strate\v{s}ki plan, marketin\v{s}ke strategije, strate\v{s}ko-marketin\v{s}ko planiranje}, title = {Planiranje, odabir i primjena marketin\v{s}kih strategija u hrvatskim sveu\v{c}ili\v{s}nim knji\v{z}nicama}, keyword = {hrvatske sveu\v{c}ili\v{s}ne knji\v{z}nice, marketin\v{s}ki plan, strate\v{s}ki plan, marketin\v{s}ke strategije, strate\v{s}ko-marketin\v{s}ko planiranje}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bokan, Antonela}, year = {2015}, pages = {122}, keywords = {Croatian university libraries, marketing plan, strategic plan, marketing strategies, strategic marketing planning}, title = {Planning, selection and application of marketing strategies in Croatian university libraries}, keyword = {Croatian university libraries, marketing plan, strategic plan, marketing strategies, strategic marketing planning}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font