Pregled bibliografske jedinice broj: 1245094
Duhovnost djece predškolske dobi - izazov odraslima
Duhovnost djece predškolske dobi - izazov odraslima // Nova promišljanja o djetinjstvu. Rethinking childhood. Zbornik radova s međunarodne znanstveno-umjetničke konferencije održane u Zadru 4. i 5. lipnja 2021. / Cindirć, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 119-150 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1245094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Duhovnost djece predškolske dobi - izazov odraslima
(The spirituality of preschool children - the
challenge to adults)
Autori
Mohorić, Marijana ; Dokoza, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nova promišljanja o djetinjstvu. Rethinking childhood. Zbornik radova s međunarodne znanstveno-umjetničke konferencije održane u Zadru 4. i 5. lipnja 2021.
/ Cindirć, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2022, 119-150
ISBN
978-953-331-321-4
Skup
Međunarodna znanstveno-umjetnička konferencija "Nova promišljanja o djetinjstvu"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 04.06.2021. - 05.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Dječja duhovnost ; Religiozni razvoj djeteta ; Predškolski vjerski odgoj ; Vjera odraslih
(Children's spirituality ; Child's religious development ; Preschool religious education ; Adult's faith)
Sažetak
Svrha rada je istražiti temeljne karakteristike i zahtjeve duhovnog sazrijevanja djece predškolske dobi kao jednog od ključnih aspekata njihova cjelovitog razvoja. Toj duhovnoj dimenziji djetetove osobnosti u ovom se radu, međutim, ne pristupa apologetski, već se ona tematizira kao nedovoljno poznat i priznat resurs cjelovitog odgoja, te izazov odraslima - kako roditeljima i starateljima, tako i pastoralnim djelatnicima i odgajateljima. U tom smislu adekvatno shvaćanje dječje duhovnosti smatra se nužnom pretpostavkom za odgovarajuće vođenje odgojno-obrazovnih procesa praćenja i unapređivanja njihova religioznog razvoja, kako u obiteljskom kontekstu, tako i u onom institucionalnom, tj. župnom okruženju ili u kontekstu dječjih vrtića. Budući da se radi o temi koja je na hrvatskom govornom području nedovoljno istražena, rad se pretežno temelji na obradi inozemnih istraživanja i relevantne literature. U obradi teme bit će stoga korištena analitičko- kritička metoda, te interdisciplinarni pristup.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje), Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru