Pregled bibliografske jedinice broj: 1245065
Poteškoće u ovladavanju ortoepskom normom izgovora suglasnika: usporedba kroatofonih nastavnika i studenata francuskog jezika
Poteškoće u ovladavanju ortoepskom normom izgovora suglasnika: usporedba kroatofonih nastavnika i studenata francuskog jezika // Jezici i kulture u vremenu i prostoru VII/1 / Gudurić, S. ; Radić-Bojanić, B. (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Novi Sad ; Pedagoško društvo Vojvodine, 2018. str. 455-468 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1245065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poteškoće u ovladavanju ortoepskom normom izgovora suglasnika: usporedba kroatofonih nastavnika i studenata francuskog jezika
(Difficulties in mastering the orthoepic norm of consonant pronunciation: a comparison of Croatophone teachers and students of the French language)
Autori
Lukežić Štorga, Maja ; Berlengi Kapušin, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Jezici i kulture u vremenu i prostoru VII/1
/ Gudurić, S. ; Radić-Bojanić, B. - Novi Sad : Filozofski fakultet Novi Sad ; Pedagoško društvo Vojvodine, 2018, 455-468
ISBN
978-86-6065-475-7
Skup
7. skup Jezici i kulture u vremenu i prostoru = Languages and cultures in time and space
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 18.11.2017. - 19.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ortoepska norma, suglasnici, francuski kao strani jezik, kroatofoni, nastavnici, studenti
(orthoepic norm, consonants, French as a foreign language, croatophones, teachers, students)
Sažetak
Mnogobrojna su istraživanja bila usmjerena na izgovor, ali mali je broj onih koja su se bavila problematikom ovla-davanja ortoepskom normom izgovora suglasnika u francuskom kao stranom jeziku. Ovaj rad nastavak je provede-nog istraživanja (Lukežić Štorga, Berlengi, 2017) o izgovoru suglasnika u kojem su sudjelovali hrvatski studenti koji studiraju francuski jezik i književnost na Sveučilištima u Zagrebu i Zadru. Analizirajući ključne pogreške studenata koje se odnose na izgovor suglasnika, nastojali smo im odrediti uzroke. Zaključci su nas potaknuli na provedbu ovog novog istraživanja u kojem smo željeli vidjeti manifestiraju li se isti problemi i kod nastavnika francuskog jezika. Kako bismo dobili što vjerodostojnije rezultate, identičan upitnik podijeljen je skupini od 38 nastavnika. Uspoređujući rezultate studenata i nastavnika, postavit ćemo također pitanje koliki bi mogao biti utjecaj pogrešaka nastavnika na izgovor učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti