Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1245036

TEACHING ASSISTANTS' PROFESSIONAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES AND THEIR ROLE IN INCLUSIVE EDUCATION


Bukvić, Zlatko
TEACHING ASSISTANTS' PROFESSIONAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES AND THEIR ROLE IN INCLUSIVE EDUCATION // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXVIII (2022), 1-2; 9-20 doi:.org/10.32903/zs.68.1-2.1 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1245036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TEACHING ASSISTANTS' PROFESSIONAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES AND THEIR ROLE IN INCLUSIVE EDUCATION

Autori
Bukvić, Zlatko

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (1849-0972) LXVIII (2022), 1-2; 9-20

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
SEN students ; disabilities ; teaching assistants ; Varaždin county

Sažetak
Pomoćnici u nastavi i stručni komunikacijski posrednici relativno su novi oblik stručne podrške učenicima s posebnim obrazovnim potrebama u Hrvatskom školskom sustavu. U kontekstu hrvatskih osnovnih i srednjih škola one predstavljaju vrijedan izvor učenicima s teškoćama u učenju i invaliditetom kao podskupini učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Ministarstvo znanosti i obrazovanja brojnim dokumentima i projektima osigurava mogućnosti i realizaciju inkluzivnog obrazovanja. Pružanje ove vrste potpore pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika jedan je od načina razumne prilagodbe individualnim potrebama učenika. Na taj način učenici mogu iskoristiti svoje šanse za sudjelovanje u obrazovnom procesu ravnopravno s ostalima i bez diskriminacije na temelju teškoća i različitosti. Aktualne publikacije u području suradnje asistenata i nastavnika otkrivaju neke aspekte izazova inkluzivnog obrazovanja i prijedloge za njihovo poboljšanje. U ovom radu razmatra se uključenost pomoćnika u nastavi u Varaždinskoj županiji i gradu Varaždinu te njihova i učiteljska percepcija uloge pomoćnika u podršci učenicima s teškoćama na uzorku 160 ispitanika.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zlatko Bukvić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bukvić, Zlatko
TEACHING ASSISTANTS' PROFESSIONAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES AND THEIR ROLE IN INCLUSIVE EDUCATION // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXVIII (2022), 1-2; 9-20 doi:.org/10.32903/zs.68.1-2.1 (recenziran, članak, znanstveni)
Bukvić, Z. (2022) TEACHING ASSISTANTS' PROFESSIONAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES AND THEIR ROLE IN INCLUSIVE EDUCATION. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXVIII (1-2), 9-20 doi:.org/10.32903/zs.68.1-2.1.
@article{article, author = {Bukvi\'{c}, Zlatko}, year = {2022}, pages = {9-20}, DOI = {doi.org/10.32903/zs.68.1-2.1}, keywords = {SEN students, disabilities, teaching assistants, Vara\v{z}din county}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, doi = {doi.org/10.32903/zs.68.1-2.1}, volume = {LXVIII}, number = {1-2}, issn = {1849-0972}, title = {TEACHING ASSISTANTS' PROFESSIONAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES AND THEIR ROLE IN INCLUSIVE EDUCATION}, keyword = {SEN students, disabilities, teaching assistants, Vara\v{z}din county} }
@article{article, author = {Bukvi\'{c}, Zlatko}, year = {2022}, pages = {9-20}, DOI = {doi.org/10.32903/zs.68.1-2.1}, keywords = {SEN students, disabilities, teaching assistants, Vara\v{z}din county}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, doi = {doi.org/10.32903/zs.68.1-2.1}, volume = {LXVIII}, number = {1-2}, issn = {1849-0972}, title = {TEACHING ASSISTANTS' PROFESSIONAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES AND THEIR ROLE IN INCLUSIVE EDUCATION}, keyword = {SEN students, disabilities, teaching assistants, Vara\v{z}din county} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font