Pregled bibliografske jedinice broj: 1245006
Mobilno učenje u nastavi informatike srednjih škola
Mobilno učenje u nastavi informatike srednjih škola, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1245006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mobilno učenje u nastavi informatike srednjih škola
(Mobile learning in high school computer classes)
Autori
Grimm, Dominik
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2022
Stranica
80
Mentor
Pongrac Pavlina, Ana
Ključne riječi
mobilno učenje, nastava, informatika, pametni uređaji, formalno obrazovanje
(mobile learning, teaching, computer science, smart devices, formal education)
Sažetak
U 21. stoljeću se škole i nastavnici sve više suočavaju sa važnom i sveprisutnijom ulogom informacijsko-komunikacijskih tehnologija kako u obrazovanju, tako i svakodnevnom životu. Njihove mogućnosti i prednosti se više nego ikad koriste kako bi se nastava pretvorila u zanimljiviji i interaktivniji oblik s namjerom postizanja boljih rezultata, podizanja razine motivacije i interesa za gradivo kod učenika. S razvojem brojnih alata, programa i aplikacija omogućene su brojne opcije za izvedbu nastave, no također je vidljivo da se industrija kreće prema favoriziranju pametnih uređaja i mobilnih aplikacija. Jedan od glavnih razloga je svakodnevno korištenje pametnih uređaja, poglavito pametnih telefona od strane gotovo svih dobnih skupina, pa tako i učenika osnovnih i srednjih škola. Premda su pametni uređaj danas dostupni većini populacije, a mogućnosti njihovog korištenja brojne, oni kao mediji i dalje podliježu stigmi da odmažu koncentraciji te da je prevelik priljev informacija da bi se mogao koristiti u svrhe formalnog obrazovanja. Svrha ovog rada je istražiti na koji bi se način pametni uređaji mogli integrirati u nastavu informatike u srednjim školama, na koji način već jesu te jesu li rizici od njihove integracije uistinu preveliki da bi se njihovim uvođenjem dovelo do kontraefekta kod učenika. Provedeno istraživanje je usmjereno na nastavnike informatike u obrazovnim institucijama te studente nastavničkog smjera informatike kako bi se analiziralo njihovo mišljenje o integraciji pametnih uređaja u nastavi, koliko iz njihovog iskustva učenici podliježu pametnim uređajima kao sredstvima za bijeg od nastave i alatima dekoncentracije te koliko su uopće upoznati s mogućnostima pametnih uređaja u obrazovnim segmentima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti