Pregled bibliografske jedinice broj: 1245004
Igrifikacija u nastavi informatike
Igrifikacija u nastavi informatike, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1245004 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igrifikacija u nastavi informatike
(Gamification in the teaching of computer science)
Autori
Šnobl, Vanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2022
Stranica
61
Mentor
Pongrac Pavlina, Ana
Ključne riječi
igrifikacija, nastava, nastava informatike, informatika, igra
(gamification, teaching, computer science teaching, computer science, game)
Sažetak
Igrifikacija je korištenje elemenata igara u području koje prvenstveno nije namijenjeno za igru. Ovaj fenomen je već jako dugo prisutan, a sve ga više područja implementira u svoje poslovanje. Lako se prepoznaje zbog raznih elemenata igara. Igrifikacija se često povezuje s digitalnim alatima, no nisu svi alati igrificirani jer ne sadrže segmente igara. Korištenje digitalnih alata u obrazovanju je tijekom i nakon Covid pandemije postalo popularnije, a s time i igrifikacija. No, za provedbu igrificirane nastave je potrebna dobro opremljena učionica, što podrazumijeva da ima pristup internetu i tehnička pomagala kao što su računala, projektor i sl. Nastavnici igraju veliku ulogu u nastavi jer su oni ti koji sve moraju osmisliti i organizirati. Kao i sve, tako i gamifikacija nosi određene prednosti, ali i nedostatke na koje treba obratiti pozornost. Na temu igrifikacije je mnoštvo autora izdalo radove u kojima opisuju svoja istraživanja za uvođenje ovog fenomena u obrazovanje. U sklopu ovog diplomskog rada je isto tako provedeno kratko istraživanje kojim su se ispitivali stavovi i mišljenja na već spomenutu temu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti