Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1244997

Implementacija obrazovnih sadržaja europskih arhiva u predmetni kurikulum Povijesti za osnovne škole u Republici Hrvatskoj


Katić, Mario
Implementacija obrazovnih sadržaja europskih arhiva u predmetni kurikulum Povijesti za osnovne škole u Republici Hrvatskoj, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1244997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija obrazovnih sadržaja europskih arhiva u predmetni kurikulum Povijesti za osnovne škole u Republici Hrvatskoj
(Implementation of educational contents of European archives in the subject curriculum of History for primary schools in the Republic of Croatia)

Autori
Katić, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
12.07

Godina
2022

Stranica
73

Mentor
Pongrac Pavlina, Ana

Ključne riječi
arhivska pedagogija, kurikulum, osnovna škola, obrazovanje, arhiv
(archival pedagogy, curriculum, primary school, education, archive)

Sažetak
Arhivska pedagogija je mlada disciplina koja za svoj cilj ima obraditi, pripremiti i prezentirati arhivsko gradivo kao obrazovni sadržaj koji će biti namijenjen korisnicima različite dobi. Analizom sadržaja mrežnih stranica europskih arhiva utvrđeno je koji arhivi nude besplatne obrazovne sadržaje na internetu i kako ih predstavljaju. Izabrani su dobri primjeri koji su pogodni za učenje o arhivu, povijesnim izvorima i načinu učenja povijesti te su uvršteni u predmetni kurikulum Povijesti za osnovne škole u Republici Hrvatskoj. Sadržaji koje nude europski arhivi raspoređeni su u domene (društvo, ekonomija, znanost i tehnologija, politika, filozofsko- religijsko-kulturno područje) i tehničke koncepte (vrijeme i prostor, uzroci i posljedice, kontinuitet i promjena, rad s povijesnim izvorima, povijesna perspektiva) koje propisuje predmetni kurikulum Povijesti. Ovim istraživanjem utvrđeno je kako arhivi mogu postati aktivan sudionik u obrazovanju osnovnoškolskog uzrasta ukoliko svoje gradivo stručno i pedagoški obrade te ga predstave na svojim mrežnim stranicama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Pongrac Pavlina (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Katić, Mario
Implementacija obrazovnih sadržaja europskih arhiva u predmetni kurikulum Povijesti za osnovne škole u Republici Hrvatskoj, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
Katić, M. (2022) 'Implementacija obrazovnih sadržaja europskih arhiva u predmetni kurikulum Povijesti za osnovne škole u Republici Hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kati\'{c}, Mario}, year = {2022}, pages = {73}, keywords = {arhivska pedagogija, kurikulum, osnovna \v{s}kola, obrazovanje, arhiv}, title = {Implementacija obrazovnih sadr\v{z}aja europskih arhiva u predmetni kurikulum Povijesti za osnovne \v{s}kole u Republici Hrvatskoj}, keyword = {arhivska pedagogija, kurikulum, osnovna \v{s}kola, obrazovanje, arhiv}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kati\'{c}, Mario}, year = {2022}, pages = {73}, keywords = {archival pedagogy, curriculum, primary school, education, archive}, title = {Implementation of educational contents of European archives in the subject curriculum of History for primary schools in the Republic of Croatia}, keyword = {archival pedagogy, curriculum, primary school, education, archive}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font