Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1244996

Korištenje storyline vizualizacije u nastavnom predmetu povijesti


Grebenar, Sara
Korištenje storyline vizualizacije u nastavnom predmetu povijesti, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1244996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje storyline vizualizacije u nastavnom predmetu povijesti
(Using storyline visualisation in history)

Autori
Grebenar, Sara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
14.02

Godina
2022

Stranica
56

Mentor
Pavlina, Krešimir

Neposredni voditelj
Pongrac Pavlina, Ana

Ključne riječi
storyline vizualizacija, osnovna škola, povijest, provjera znanja, informacijsko-komunikacijska tehnologija
(storyline visualisation, primary school, history, knowledge assessment, information and communication technology)

Sažetak
Tema diplomskog rada su mogućnosti primjene storyline vizualizacije u nastavi predmeta povijesti u osnovnoj školi. Storyline vizualizacija je tip vizualnog prikaza podataka u narativu, odnosno kretanje likova kroz radnju na način da se na y osi nalaze likovi važni za narativ, dok se na x osi prati tijek radnje (vremena). Linije likova udaljavaju se ili približavaju na prikazu ovisno o tome nalaze li se likovi u danom trenutku odvojeno ili zajedno. Ovakav prikaz podataka primarno je osmišljen za praćenje radnje filmova, no može se primijeniti i na književna djela (veza s gradivom književnosti u nastavi hrvatskog) te povijesne događaje (veza s gradivom povijesti i gradivom povijesti književnosti u nastavi hrvatskog jezika), zbog slične strukture. Glavna hipoteza rada: učenici koji koriste storyline vizualizaciju ostvaruju statistički značajnu razliku u stečenom znanju u odnosu na učenike koji ne koriste storyline vizualizaciju. Uz to, u radu se predlažu i načini za uvođenje storyline vizualizacije u nastavu i izrade storyline vizualizacije u nastavi, poglavito putem korištenja modernih tehnologija nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Krešimir Pavlina (mentor)

Avatar Url Ana Pongrac Pavlina (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grebenar, Sara
Korištenje storyline vizualizacije u nastavnom predmetu povijesti, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
Grebenar, S. (2022) 'Korištenje storyline vizualizacije u nastavnom predmetu povijesti', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grebenar, Sara}, year = {2022}, pages = {56}, keywords = {storyline vizualizacija, osnovna \v{s}kola, povijest, provjera znanja, informacijsko-komunikacijska tehnologija}, title = {Kori\v{s}tenje storyline vizualizacije u nastavnom predmetu povijesti}, keyword = {storyline vizualizacija, osnovna \v{s}kola, povijest, provjera znanja, informacijsko-komunikacijska tehnologija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grebenar, Sara}, year = {2022}, pages = {56}, keywords = {storyline visualisation, primary school, history, knowledge assessment, information and communication technology}, title = {Using storyline visualisation in history}, keyword = {storyline visualisation, primary school, history, knowledge assessment, information and communication technology}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font