Pregled bibliografske jedinice broj: 1244884
Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja
Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja / Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja (ur.). Zagreb: HAZU, Bjelovar ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022 (monografija)
CROSBI ID: 1244884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja
(Contemporary approach to teacher education)
Urednik/ci
Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
HAZU, Bjelovar ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2022
Stranica
340
ISBN
978-953-347-459-5
Ključne riječi
obrazovanje učitelja ; nastava ; obrazovanje
(teacher education ; teaching ; education)
Sažetak
Ova znanstvena monografija rezultat je suradnje sveučilišnih profesora sa svih ključnih visokoškolskih ustanova koje se bave obrazovanjem učitelja u Republici Hrvatskoj. Uvriježeno je mišljenje kako je proces poučavanja vrlo kompleksan i zahtjevan pa proces poučavanja o poučavanju možemo shvatiti kao još zahtjevniji i složeniji. Upravo ovom tematikom bave se radovi u znanstvenoj monografiji: Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)